  • Data: 2003-08-20 10:21:34
    Temat: Jaki program do prowadzenia małej firmy?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i prosze o porade,
    posiadam działalność gospodarczą (2 lokale gastronomiczne typu kebab),
    zatrudniam 5 osób, do tej pory wszystkie sprawy typu zus, US i KPiR zlecałem
    firmie typu biuro rachunkowe, (płaciłem za to 1000zł /mc), ale jako że
    wydaje mi sie to troche dużo postanowiłem sam się tym zająć. I mam pewien
    problem z wyborem odpowiedniego programu który pomógł by mi to wszystko
    załatwiać, co byście mi polecili?, ewentualnie odradzili zajmowanie się tym
    osobie nie będącej z zawodu ekonomistą/księgowym.

    z góry dziękuje
    Piotr