    From: "StyppaH" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jaka struktura prawna do ASK? (stowarzyszenie raczej odpada)
    Date: Sat, 29 Mar 2003 14:38:08 +0100

    Do tej pory moja mala siec dzialala na zasadzie - lacze na
    mnie + klika osob z pieniedzmi do rak jesli chcieli miec internet. Czy moze
    mi ktos polecic jakas strukture prawna nie wymagajaca specjalnych pieniedzy
    (o ile pamietem stowarzyszenie kosztuje i to niemalo, wiec odpada), a dajaca
    malkontentom jakas tam gwaranacje legalnosci (wazne jest rowniez zebym
    mogl/moglibysm zarejestrowac dzialalnosc operatorska (tak to sie nazywa?) w
    URTiP'ie poniewaz planuje wykorzystanie sprzetu na 2.4 GHz)
    Ewentualnie czy w mysl polskiego prawa moge udostepniac ludziom lacze (ktora
    to czynnosc nie jest zabroniona w regulaminie mojego dostawcy) a to czy bede
    mieli dostep warunkowac nieformalna umowa i po prostu odcinac w przypadku
    nieoplacenia skladki? Ale wtedy o ile dobrze mysle nie moge zglosci
    wykorzystywania 2.4 bo nie mam dzialalnosci :-/
    Bede bardzo wdzieczny za rady ludzi, ktorze tez przechodzili przez to pieklo
    zwane "polskim prawem"
    pozdrawiam
    Jedrzej Tepper