  • 1. Data: 2005-07-20 14:01:36
    Temat: Jak zmienić separację na rozwód
    Od: "Kasia" <d...@w...totez.pl>

    Witam grupowiczow !

    Pare dni temu w koncu wnioslam pozew o separacje z winy meza. Po rozprawie
    pojednawczej postanowilam jednak wystapic z wnioskiem o rozwod wplatajac
    dodatkowo Art.443 KPC.
    Jak tego formalnie dokonac w formie pisemnej. Mam na to 14 dni jak rowniez
    na zgloszenie swiadkow.
    Czy trzeba pisac drugi pozew, czy nawiazac do tego o separacje. Jak to
    napisac aby nie bylo bledow prawno - proceduralnych i pozew nie zostal
    odrzucony.
    Szukalam, ale w necie są tylko gotowe szablony - wydaje mi sie, ze moja
    sytuacja jest troche odmienna. Nie stac mnie na pelnomocnika.

    Bardzo prosze o pomoc.
    Pozdrawiam, Kasia

  • 2. Data: 2005-07-20 15:26:31
    Temat: Re: Jak zmienić separację na rozwód
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Kasia napisał(a):
> [...]
    > Czy trzeba pisac drugi pozew, czy nawiazac do tego o separacje. Jak to
    > napisac aby nie bylo bledow prawno - proceduralnych i pozew nie zostal

    1. Przepis art. 443 k.p.c. jest uchylony i nie można go przywoływać.

    2. W Twojej sprawie należy zastosować zmianę powództwa - art. 193 par. 1
    k.p.c.

    3. Wzoru poszukaj jako "zmiana powództwa".

    Michał

  • 3. Data: 2005-07-21 08:17:38
    Od: "Kasia" <d...@w...totez.pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > k.p.c.
    >
    > 3. Wzoru poszukaj jako "zmiana powództwa".

    Dziekuje, ale na jaki art. się powolac we wniosku o zebezpieczeczenie
    swiadczen dla dziecka w czasie trwania procesu, ktory moze trwac i trwac?
    Kasia