  • 1. Data: 2005-11-09 23:13:26
    Temat: Jak złożyć prośbę o wydanie wyroku na piśmie ?
    Od: misiu <m...@n...ma.adresu>

    Witam,

    Przydarzyło mi się odmówić przyjęcia mandatu (100 zł), sąd doszedł do
    wniosq, że nauczy mnie nie podejmować w przyszłości tak pochopnych
    decyzji (1110 zł łączmie).

    Chciałbym odwołać się od tego absurdu, sąd poinformował mnie, że muszę
    najpierw złożyć pismo z prośbą o wydanie wyroku na piśmie (na kilometr
    pachnie Kafką :).

    Czy jakaś dobra dusza mogłaby wskazać, gdzie w sieci znajdę wzór takiej
    prośby ?

    Pzdr
    M_K

  • 2. Data: 2005-11-10 03:58:13
    Temat: Re: Jak złożyć prośbę o wydanie wyroku na piśmie ?
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    sygnaturaka

    prosze o wydanie odpisu wyroku z uzasadnieniem

    pozdrawiam
    Łukasz