  • 1. Data: 2004-04-03 05:17:15
    Temat: Jak zatrudnić adwokata żeby mieć zwrot kosztów z tym związanych?
    Od: "PiotrR" <wuwekNOSPAM@@@poczta.onet.pl>

    Witam

    Podobno jest jakaś forma wzięcia sobie adwokata
    do sprawy sądowej tak aby koszty zwróciła druga
    strona w sprawie.

    Jakiś pełnomocnik czy coś w tym stylu.

    Jeśli ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć - byłbym
    szczęśliwy.

    Piotr

  • 2. Data: 2004-04-03 07:28:21
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "PiotrR" <wuwekNOSPAM@@@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Podobno jest jakaś forma wzięcia sobie adwokata
    > do sprawy sądowej tak aby koszty zwróciła druga
    > strona w sprawie.

    rozumiem, ze jest to proces cywilny?
    jezeli wygrasz to mozesz zadac od drugiej strony zwrotu kosztow, w tym
    pomocy prawnej.
    moze sie myle, ale jakas szczegolna forma "zatrudnienia" adwokata
    niejest wymagada

    pozdro

  • 3. Data: 2004-04-03 22:35:40
    Od: "PiotrR" <wuwekNOSPAM@@@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "PiotrR" <wuwekNOSPAM@@@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > rozumiem, ze jest to proces cywilny?

    Kodeks Karny - wypadek drogowy
    Ja jestem oskarżony - oczywiście niesłusznie - druga strona
    ma chody w policji, ale na razie nie mogą nic uskutecznić.
    Jedno uniewinnienie już było - ale jest zgłoszona apelacja i
    prawdopodobnie będzie ponowny sąd.
    Chcę żeby to się juz ewidentnie skończyło - ale żeby mnie nie kosztowało.

    > jezeli wygrasz to mozesz zadac od drugiej strony zwrotu kosztow, w tym
    > pomocy prawnej.

    Raczej może być problem - to moja sprawa gdzie wydaję pieniądze -
    ale najciekawsze jest to że jakbym nie miał wystarczających dochodów
    to mógłbym mieć adwokata z urzędu.

    Piotr