    From: krzysiek82 <k...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak wpłynąć na wójta - kto go kontroluje.
    Date: Wed, 03 Jun 2009 11:04:17 +0200

    Witajcie
    Mam następujący problem, mieszkam sobie w małej miejscowości poza
    miastem. Niestety droga dojazdowa usłana jest dziurami, ktoś coś
    próbował naprawiać ale nieudolnie i nie wszędzie. Napisałem więc maila
    do gminy a dokładniej do wójta z prośbą o interwencję. Ten nawet nie
    raczył mi na tego maila odpisać. Do kogo się zgłosić, żeby tą sprawę
    dalej ruszyć? Jaka instytucja nadzoruje lokalne działania gminy i kto
    wylicza z tego wszystkiego wójta? Denerwuje mnie to co się dzieje,
    podczas naprawy chodnika koło kościoła zablokowano drogę, nie wyznaczono
    objazdu ani nic takiego, nie postawiono żadnego znaku. Samowolka mnie
    irytuje, chciałbym mieć jakiś wpływ na to wszystko bo czuje, ze tam jest
    jeden wielki burdel.

    --
    krzysiek82