    From: Papik <p...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak to jest z tymi odsetkami ?
    Date: Tue, 19 Oct 2004 22:14:30 +0200

    Witam

    Ex pracodawca wyplacal mi pensje zawsze ostatniego dnia kazdego miesiaca...
    ~900zl na konto, reszte pod stolem :>

    Umowa zlecenie, do dzisiaj nie dostalem pieniazkow...
    Jaki procent w skali roku lub ile odsetek do kwoty 900zl nalezy doliczyc
    przy ew. wyplacie 20. dnia spoznienia ? Szczerze powiedziawszy juz sie
    pogubilem...

    Ps. Wprawdzie w umowie mam paragrafik, ze do 14dnia kazdego miesiaca etc, po
    uprzednim wystawieniu rachunku etc... ale te rachunki wystawiala ksiegowa
    ostatniego dnia kazdego miesiaca :))))

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze tez jestem Quirkyalone :> *
    GG: 70701