  • 1. Data: 2007-02-26 10:39:46
    Temat: Jak to jest z tymi mandatami? Czy sie przedawniaja?
    Od: "Bogus1983 _" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ostatnio znalazłem u siebie niezapłacony mandat sprzed kilku lat. Nie płaciłem
    go bo po prostu zapomniałem. Nie dostałem przez ten czas żadnych ponagleń ani
    przypomnień.

    Znajomy powiedział mi, że to sie przedawnia po roku czasu, w innych źródłach
    znalazłem, ze po 2latach. Stąd moje pytanie jak jest na prawdę..

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-26 11:30:49
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Znajomy powiedział mi, że to sie przedawnia po roku czasu, w innych
    > źródłach
    > znalazłem, ze po 2latach. Stąd moje pytanie jak jest na prawdę..

    Po trzech.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2007-02-26 13:47:07
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Znajomy powiedział mi, że to sie przedawnia po roku czasu, w innych
    > źródłach
    > znalazłem, ze po 2latach. Stąd moje pytanie jak jest na prawdę..

    Po 3 latach. Po 2-2.5 roku przyślą wezwanie do zapłaty od komornika.

    Tomek

  • 4. Data: 2007-02-26 14:14:47
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Bogus1983 _" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:eruddi$ij6$1@inews.gazeta.pl...

    > Znajomy powiedział mi, że to sie przedawnia po roku czasu, w
    > innych źródłach
    > znalazłem, ze po 2latach. Stąd moje pytanie jak jest na prawdę..

    Przedawniło ci się po 3 latach. O ile to był rzeczywiście mandat,
    a nie jakies dziwo typu wezwanie do zapłaty albo zgłoszenia się.

    marekz