  • 1. Data: 2005-12-08 10:14:56
    Temat: Jak to jest z Chorobowym
    Od: "projekt" <b...@b...poznan.pl>

    Witam
    Możecie doradzić :-)
    Jeśli mam umowę do 31.12.2005 a podejrzewam że firma się zamknie to czy
    jeśli pójdę na zwolnienie ok 28.12.2005 powiedzmy na miesiąc to czy bedę
    miała płacone chorobowe ? a jesli tak to czy z ZUS/u czy firmy ?
    Dzieki za podpowiedzi
    Pozdrawiam
    Karina

  • 2. Data: 2005-12-08 10:32:48
    Temat: Re: Jak to jest z Chorobowym
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Je?li mam umowę do 31.12.2005 a podejrzewam że firma się zamknie to czy
    > je?li pójdę na zwolnienie ok 28.12.2005 powiedzmy na miesi?c to czy bedę
    > miała płacone chorobowe ? a jesli tak to czy z ZUS/u czy firmy ?

    Twoja umowa konczy sie 31.12.2005 i zadna choroba tego nie zmieni.

  • 3. Data: 2005-12-08 10:39:58
    Od: ps <p...@g...pl>

    projekt wrote:

> [...]
    > jeśli pójdę na zwolnienie ok 28.12.2005 powiedzmy na miesiąc to czy bedę
    > miała płacone chorobowe ? a jesli tak to czy z ZUS/u czy firmy ?

    Będziesz. Z ZUSU lub firmy, zależy kiedy się firma zamknie. I dzięki Tobie,
    i takim jak Ty, jest taka a nie inna sytuacja na rynku pracy.

  • 4. Data: 2005-12-08 14:17:51
    Od: "projekt" <b...@b...poznan.pl>

    No nie rozumiem,
    Przecież z dniem 1.01.2006 będę bez grosza.
    W tym czasie muszę ŻYĆ ZA COŚ.
    A jak wiecie w ciągu miesiąca w naszym pięknym kraju nie jest łatwo znaleźć
    pracę.
    Ale może się uda.
    Moje pytanie jest tylko w razie czego :-)
    Dzieki za podpowiedź.

  • 5. Data: 2005-12-08 14:22:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    projekt napisał(a):
    > No nie rozumiem,
    > Przecież z dniem 1.01.2006 będę bez grosza.
    > W tym czasie muszę ŻYĆ ZA COŚ.

    A może się weź do pracy zamiast symulować chorobę.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 6. Data: 2005-12-09 01:20:04
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Będziesz. Z ZUSU lub firmy, zależy kiedy się firma zamknie. I dzięki
    > Tobie,
    > i takim jak Ty, jest taka a nie inna sytuacja na rynku pracy.

    zastanawia mnie zwiazek swiadczenia chorobowego pytajacej z sytuacja na
    rynku pracy, nie mniej odpowiedz co najmniej dziwna a napewno nie na temat
    pytajacej odpowiem, ze najkorzystniej bedzie udac sie na chorobowe po
    wygasnieciu stosunku pracy aby dodatkowo nie obciazac pracodawcy, a prawo do
    ubezpieczenia chorobowego wygasa po 14 dniach od ustania stosunku pracy

    pozdrawiam
    grzess