  • 1. Data: 2003-01-27 10:18:28
    Temat: Jak sprawdzic czy nalezy sie jakis spadek?
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    Witam.
    Gdzie i jak mozna sprawdzic czy nalezy sie cos po zmarlym czlonku rodziny? Nie
    ytrzymywalismy blizszych kontaktow, nic mi nie wiadomo o jakims testamencie.
    Chce zrezygnowac z ewentualnego spadku ale najpierw chcialbym wiedziec z czego
    rezygnuje ;-) .

    Pozdrawiam,
    TRS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-01-27 19:02:28
    Temat: Re: Jak sprawdzic czy nalezy sie jakis spadek?
    Od: "patra" <p...@w...pl>

    Użytkownik TRS <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@p...pl...
> [...]
    testamencie.
    > Chce zrezygnowac z ewentualnego spadku ale najpierw chcialbym wiedziec z

    W kodeksie cywilnym sprawdzisz, czy dziedziczysz i w jakiej kolejności.
    Wszystko zależy od tego kim byłeś dla zmarłego.

  • 3. Data: 2003-01-28 05:40:10
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    >W kodeksie cywilnym sprawdzisz, czy dziedziczysz i w jakiej kolejności.
    >Wszystko zależy od tego kim byłeś dla zmarłego.

    Chdzilo mi raczej o to co _fizycznie_ moge odziedziczyc, bo nie mam pojecia co
    on posiadal. Wedlug KC nalezy mi sie czesc, tylko nie wiem czesc czego to
    bedzie. Innymi slowy - jak w ogole sprawdzic co weszlo do spadku. Nie bylo
    testamentu, zadnej sprawy spadkowej itd... A do konca lutego minie 6 miesiecy
    od zgonu.

    Pzdr,