  • 11. Data: 2009-10-09 10:13:44
    Temat: Re: Jak rozkminić problem instruktora prawa jazdy?
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > No właśnie tak do końca nic mądrego poza ,,nie pozwalamy'' nie mówią :(

    Skontaktuj się z instruktorami z innych województw albo gmin. Dla przykładu
    w Warszawie taki system funkcjonuje od dawna. Nie znam, bliższych
    szczegółów, ale rejestrują oni DG polegającą na doszkalaniu osób
    posiadających prawo jazdy (nie techniki jazdy). W ramach tej działalności na
    podstawie umów z OSK szkolą kandydatów na kierowców.

  • 12. Data: 2009-10-09 10:24:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    grzech pisze:
> [...]
    > posiadających prawo jazdy (nie techniki jazdy). W ramach tej działalności na
    > podstawie umów z OSK szkolą kandydatów na kierowców.

    Ale ja to wszystko wiem. U nas też tak robią. Ale Starostwo mówi Wackowi
    nie... Stąd szukam jakiegoś prawnego rozwiązania, które jednocześnie nie
    będzie rozogniać stosunków ze Starostwem, bo jak Starostwo zechce, to
    Cośtam Zawsze Znajdzie i może OSKowi cofnąć zezwolenie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2009-10-09 10:58:25
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > będzie rozogniać stosunków ze Starostwem, bo jak Starostwo zechce, to
    > Cośtam Zawsze Znajdzie i może OSKowi cofnąć zezwolenie.

    Czyli jak rozumiem masz problem petenta i jaśnie-wielmożnego urzędu. Co to
    znaczy Starostwo mówi nie?

  • 14. Data: 2009-10-12 06:46:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    grzech pisze:

    > Czyli jak rozumiem masz problem petenta i jaśnie-wielmożnego urzędu. Co to
    > znaczy Starostwo mówi nie?

    No mówi NIE.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek