    From: a...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak odzyskac rzecz zatrzymana przez Policje ???
    Date: 13 Jun 2006 08:45:38 -0700

    Witam!
    Dwa miesiace temu skradziono mi autko - cztery dni po kradziezy autko
    odnalazla policja.Autko stalo okolo 2 tyg na parkingu policyjnym.
    Poprosilem policje o wydanie mi mojego autka- okazalo sie jednak ze
    dostalem je tylko na przechowanie (tzn moglem sobie autko wziac do
    domu z tym ze dalej jest to dowód w sprawie i nie moge go sprzedac
    -nic nie moge z nim zrobic.). Wydaje mi sie to bardzo dziwne gdyz z
    auta zostaly pobrane wszelkie slady dowodowe, odciski, zdjecia itp.
    Wydaje mi sie ze autko nie bedzie im juz potrzebne do niczego.Okazuje
    sie jednak ze auto bede mógl sprzedac gdy skonczy sie sprawa.
    Moze mi ktos podpowiedziec jak moge odzyskac autko wczesniej ?Czy
    jest jakas mozliwosc?