  • 21. Data: 2006-11-02 11:39:55
    Temat: Re: Jak odzyskać należność od niesolidnego kontrahenta?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "mr.all" wrote:

    > Duzo miales takich spraw?

    Wlasciwie to dwie. Teraz o malo co nie mialbym trzeciej. Ale jednak
    dluznik poszedl po rozum do glowy. I zaczalsplacac raty, jak mu
    powiedzialem,z e formalnie, to ja juz moge isc do sadu.. :)

    Mimo wszystko wole takich rzeczy unikac. Po kilku latach czlowiek jest
    madrzejszy. Wie gdzie prosic o zaliczke, wie kiedy nie brac zlecenia.

    > Mysle, ze jest to najsensowniejsze.

    Ja si en atym nie znam po prostu. Nie znam na detalach. Tak samo jak nie
    wymagam od moich klientów by znali sie na technikach pozycjonowania,
    SEO, programowaniu PHP i roznicach miedzy wersja 4 a 5.

    > Wtedy do akcji wysylasz komornika.

    No bo tak na prawde to komornik to ktos straszny. Widykatorzy strasza,
    strasza i nic z tego sie nie dzieje.

    > Mysle, ze sensownym rozwiazaniem bylo rozglaszanie takich dlugow 'wszem i
    > wobec'. Tylko gdzie, bo KRD odpada?

    Nie wiem gdzie - bo musialoby to byc skuteczne, a wiec faktycznie nie
    powinno dawać mozliwosci zaciagania kredytów i wspolpracyz takimi
    firmami. Ale tak nie jest. Pomimo wpisu do KRD sa tacy, co dostaja w
    bankukredyty, kupuja towar, i znow za niego nie placa...

    Mnie wychodzi na to, ze najlepsza obroną jest... unikanie niepewnych
    kontrahentów...

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 22. Data: 2006-11-02 13:18:26
    Od: s...@m...com

    Sprzedaj dług jakiejś firmie windykacyjnej, np krukowi

  • 23. Data: 2006-11-02 14:49:15
    Od: "Joan" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Znajoma mecenaska sporządzi mi pozew o wydanie nakazu zapłaty. Bardzo dziękuję
    wszystkim Panom za odpowiedzi.

  • 24. Data: 2006-11-02 15:02:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@m...com wrote:
    > Sprzedaj dług jakiejś firmie windykacyjnej, np krukowi

    ROTFL