  • 1. Data: 2006-11-01 08:06:52
    Temat: Dostałem mandat - mam nawet zamiar go zaplacic:)
    Od: "john" <t...@g...pl>

    witam,

    to, ze dostalem mandat juz wiemy. Teraz kwestia zaplaty, jako, że nie mam
    ochoty i przede wszystkim czasu biegac na poczte pytanie brzmi czy moge taki
    mandat "zalatwic" przelewem z banku internetowego? (nie chcialbym sie
    droczyc z komornikiem za 2 lata:)

  • 2. Data: 2006-11-01 08:10:19
    Temat: Re: Dostałem mandat - mam nawet zamiar go zaplacic:)
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *john* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    > taki mandat "zalatwic" przelewem z banku internetowego? (nie chcialbym sie

    Jak najbardziej tak, dokładnie 2 lata temu dostałem mandat za
    prędkość, zapłaciłem z banku na "m" i jest OK ;-)
    Pecunia non olet, że tak powiem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 3. Data: 2006-11-01 09:57:40
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "john" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    taki
    > mandat "zalatwic" przelewem z banku internetowego? (nie chcialbym sie

    Na druku przelewu dołączanym do mandatu są takie rubryki jak imię,
    nazwisko, adres i nr PESEL _ukaranego_ oraz seria i numer mandatu.
    Pamiętaj by w przelewie te dane wpisać, bo twoja wpłata może zostać
    błędnie zaksięgowana i nadal będziesz w ewidencji jako dłużnik.