    From: "salfatore" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak odzyskać certyfikaty
    Date: Wed, 25 Jun 2003 16:37:10 +0200

    witam,

    Niewykluczone, że zaistanieje taka oto sytuacja iż mój obecny pracodawca w
    przypdaku kiedy złożę wymówienie z pracy nie będzie chciał zwrócić mi
    certyfikatu ukończenia pewnego kursu, który jest wystawiony imiennie i nie
    zawiera żadnych informacji że przysługuje on pracownikowi takiej czy innej
    firmy.
    Czy w takim przypadku będę mógł domagać się jego zwrotu na drodze sądowej, czy
    może się tym zająć PIP czy sąd pracy.

    odam że nie podpisywałem żadnej "lojalki" czy innego typu umów, które mówiły

    by np. że szkolenia i uzyskane w ich wyniku certyrfikaty są własnością
    pracodawcy.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl