    From: "Galileon" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak odebrać samochód??
    Date: Tue, 17 Jun 2003 13:03:40 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@62.181.188.158

    Witam,
    Ja już się poddałem, pisałem kilkakrotnie o moim przypadku na forum, ale
    teraz to już przegięcie....
    2 kwietnia ukradli mi samochód spod bloku. Kilka dni później Policja
    odnalazła pojazd stwierdzając min. że ma przebite numery nadwozia. 14 letnia
    Toyota trafiła na parking policyjny. I tak do dziś.... Wydać mi pojazd będą
    mogli dopiero po wykonaniu badań kryminalistycznych w listopadzie!!!!
    przecież do tego czasu samochód zamieni się w kupę złomu.
    Prosiłem prokuratora o wydanie mi samochodu za zobowiązaniem, ale to też nie
    przyniosło rezultatu.
    Czy mogę coś zrobić?? czy tylko czekać ?? szybciej by pewnie wypuścili
    morderce niż zwrócili mi to auto....
    Masakracja.....

    Pzdr.
    Gali.