  • Data: 2010-06-14 18:49:49
    Temat: Jak obliczyć pensję za niepełny miesiąc?
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pytanie pewnie banalne. Jak obliczyc pensję za niepełny miesiąc.
    Przykład:
    Podpisuję umowę 9 czerwca. Czy należy mi się 16/21 pensji (tyle dni
    roboczych przepracowanych) czy 21/31 (tyle dni w mies od podpisania
    umowy). Na chlopski rozum liczylbym dni robocze. Czy może oblicza się
    ile dni przepracowanych - od tego pensja brutto i z niej podatek (przy
    mniejszej ilosci dni przepracowanych brutto bedzie niższe i wtedy netto
    może być relatywnie wyższe)? Pytanie bierze się stąd, ze ostatnio
    pracowałem w jednej firmie i w podobny sposób próbowałem obliczyć pensję
    i nijak się nie zgadzało. Dodam, że na szczęście na moją korzyść:)
    Z góry dzięki i pozdrawiam.