    From: "INDYGO29" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak doręczyć dobrowolne alimenty ???
    Date: Sun, 22 Oct 2006 16:41:56 +0200

    Witam.
    Ostatnio dość skutecznie zawracam Forumowiczom głowę, ale mam oto kolejny
    problem.
    Tak w dużym skrucie.
    Jestem rok po slubie, mam prawie 4 miesięczne dziecko (dla złosliwych
    wcześniakiem się urodziło).
    Niestety stoję przed wizją rozwodu, niestety małżeństwo okazało się
    "niewypałem" z różnych względów.
    W miedzy czasie wystapiłem o widzenie dziecka do sądu, ponieważ nie mieszkam
    z zoną i synkiem.A nie mam mozliwości spokojnego i nieskrepowanego widywania
    syna.
    Dobrowolnie płacę 220zł co miesiąc na utrzymanie synka.
    (Wiem że zaraz bedzie że mało, czy ja wiem ile kosztuje utrzymanie
    dziecka..... itp itd.... ale niestety zarabiam 640 zł na rękę i podzieliłem
    to na 3 po 1/3 na każde z nas ).
    Do tej pory wpłacałem pieniądze na konto żony które znałem. Niestety
    dowiedziałem się że zona ma zamiar mi utrudnić przekazywanie tych pieniędzy
    (nie pytajcie jak-poprostu to wiem) aby móc potem wykazać przed sądem że
    uchylam się od obowiązku łożenia na utrzymanie synka.I zapewne
    przyszłościowo wystąpić o odebranie praw rodzicielskich z tej przyczyny.
    Przekazów pieniężnych odemnie wysyłanych za pomocą poczty ma zamiar nie
    odbierać.
    Zapewne też nie przyjmie pieniędzy jesli zechcę je przekazać osobiście (poza
    tym nie będę miał dowodu przekazania takich pieniędzy).
    Konto bankowe ma zamiar zmienić, tak że nie będe znał jego numeru:((
    W jaki sposób przekazać skutecznie pieniądze, aby takze mieć dowód ich
    przekazania????
    Bez uciekania się do "pomocy sądu". Wiem też że żona nie ma zamiaru
    występować o alimenty (głupia kobieca duma i upór że sama dam sobie radę, że
    mam tatusia mamusię i oni pomogą, że nic od ciebie nie chcę itp... itd....)
    Ja do sądu nie chcę też iść aby o przyjęcie alimentów przez żonę na synka
    występować, bo nie chcę już nawet jej ciągać. (chyba bym był pierwszym
    facetem który dobrowolnie by chciał sie oalimentować) Pragnę zapewnić jej
    mozliwie największy spokój.Aby skupiła się na pracy zawodowej i opiece nad
    dzieckiem. Po mimo wszystko ją kocham.
    Mam poczucie obowiązku względem syna, jest On wynikiem mojej miłości do żony
    a nie jakimś "przypadkiem/wpadką". I na ile jestem wstanie pragnę na niego
    łożyć.
    Jak to zrobić aby było dobrze ????
    Pozdrawiam.