    From: "Konstanty" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak długo można nie płacić OC?
    Date: 13 Dec 2004 12:30:03 +0100

    Witam!
    To pewnie nie pierwszy raz, ale jakoś się nie dogrzebałem do identycznego
    zagadnienia: Kupuję samochód, stary jak nie wiem co i chce go remontować -
    zajmie to minimum 4 miesiące. Kupię go oczywiscie z polisą OC, ale po miesiącu
    powinienem rozwiązać umowę, żeby sprzedający dostał zwrot za niewykorzystany
    okres. Ja wtedy (zaraz po zarejestrowwaniu na siebie) powinienem wypupić
    własne. Ale po co mi OC, jak on stoi w hangarze? czy jest jakiś wybieg, żeby
    nie płacić za czas renowacji? A jeśli nie (bo wiem już, że nie opłaci mi się
    kombinowanie z wyrejestrowaniem i ponowną rejestracją za złomu), to jak długo
    tak naprawdę mogę go potrzymać bez kupienia OC? 4 miesiące by się dało, zeby
    nikt nie miał pretensji? Nie mam zniżek na OC, bo to pierwsza fura na mnie
    rejestrowana i po odbiorze chcę tylko przerejestrować i remontować.
    Będę wdzięczny za wszelkie wyjaśnienia, bo sie gubię.
    Pozdrawiam!