eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak bank sledzi swoich klientow. › Jak bank sledzi swoich klientow.
  • Data: 2002-05-16 14:24:26
    Temat: Jak bank sledzi swoich klientow.
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Za Teleinfo
    http://www.teleinfo.com.pl/artykul.php?id_artykulu=8
    78

    Dla mnie zgroza! Zacytuje 2 fragmenty, IMHO najmocniejsze :-/
    ---------
    Jako narzędzie wspierające wszystkie inicjatywy internetowe banku
    wybrano platformę eCRM ATM Dynamo. Na jej bazie firma AMG.net wdrożyła w
    BRE portal Multiport, serwisy MultiBanku i IzzyBanku, wkrótce dołączy do
    nich nowy serwis mBanku. ATG Dynamo pozwala na zbieranie informacji o
    kliencie począwszy od jego pierwszego kontaktu z ofertą banku. Już w
    momencie obejrzenia przez użytkownika internetowej reklamy BRE Banku w
    zewnętrznym serwisie zakładany jest jego anonimowy profil w systemie
    eCRM, w którym zbierane są dalsze informacje o kolejnych kontaktach z
    reklamą, wizytach na stronach i sposobie poruszania się po nich. Gdy
    użytkownik dokonuje rejestracji w Multiporcie lub IzzyBanku, dane z
    profilu anonimowego kopiowane są do indywidualnego profilu użytkownika.
    ---------
    BRE Bank aktywnie stosuje również mechanizm scenariuszy biznesowych
    (tzw. e-Bussiness Scenarios), zaawansowaną funkcjonalność platformy ATG
    w zakresie zarządzania relacjami z klientami. Scenariusze są
    zaaranżowaną według pewnego schematu serią interakcji z użytkownikiem
    serwisu, pozwalają śledzić i antycypować jego działania oraz odpowiednio
    na nie reagować. Scenariusze biznesowe są stosowane przez BRE Bank do
    śledzenia zachowań użytkownika, zarządzania banerowymi kampaniami
    promocyjnymi i prowadzenia działań marketingowych w formie
    spersonalizowanych kampanii e-mailowych. Taki mechanizm automatycznego
    przeprowadzenia analizy marketingowej umożliwia wysyłanie osobom
    zainteresowanym np. informacjami inwestycyjnymi propozycji skorzystania
    z oferty TFI Skarbiec lub domu maklerskiego z grupy BRE Banku, co
    wykracza poza CRM, obsługujący tylko klientów "internetowych" i jest
    krokiem na drodze do zbudowania zintegrowanego systemu zarządzającego
    klientami całej grupy kapitałowej.
    -------------

    Co Wy na to??? Wg mnie - wprawdzie Art. 24 ust.1 pkt 5. daje bankom taka
    mozliwosc, jednak wymaga spelnienia obowiazku poinformowania osoby,
    ktorej dane dotycza, zgodnie z art. 24 i/lub art. 25.

    BaLab


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1