  • 11. Data: 2022-04-05 13:51:25
    Temat: Re: Inwestor budynku wielorodzinnego wyciął drzewa na mojej działce
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Deweloper podczas budowy budynku przy mojej działce, zakopał
    > (koparko-ładowarką) kostkę, gruz i śmieci po wykańczaniu po mojej
    > stronie - z tym wiem co zrobić.
    >
    > Ale odkryłem też że z tyłu budynku, tam gdzie wychodzą okna mieszkań
    > zostały wycięte drzewa na mojej działce w odległości od 1-4m.

    jak będziesz zgłaszał organom to połącz od razu te sprawy - zakopali śmieci I wycięli
    drzewa

    zakopanie śmieci trochę łatwiej udowodnić bo można domniemywać skąd się wzieły,
    wycięcie
    drzew niekoniecznie

    jeżeli sprawa jest świeża to gdyby ktoś wykopywał te śmieci warto zerknąć czy nie ma
    nich trocin z cięcia tych drzew

    zgłaszając to razem zyskujesz pewne uprawdopodobnienie co do osoby zleceniodawcy
    które
    może ci się przydać gdyby środowisko chciało cię kiedyś przeczołgać