  • 1. Data: 2020-04-10 05:23:32
    Temat: Interwencja policji
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ciekawi mnie opinia rzecznika Policji
    https://www.wiesci24.pl/2020/04/09/porazajaca-interw
    encja-policji-w-mikolowie-mandat-za-brak-wskazania-c
    o-sie-zamowilo-w-barze-i-grozby-wobec-wlasciciela/

  • 2. Data: 2020-04-10 07:52:41
    Temat: Re: Interwencja policji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2020 o 05:23, Kris pisze:
    > Ciekawi mnie opinia rzecznika Policji
    > https://www.wiesci24.pl/2020/04/09/porazajaca-interw
    encja-policji-w-mikolowie-mandat-za-brak-wskazania-c
    o-sie-zamowilo-w-barze-i-grozby-wobec-wlasciciela/

    Wrzuci nagranie jak policja w USA strzela do klienta, co nie posłuchał
    poleceń. On takie nagrania zbiera w sobie znanym tylko celu (pewnie w
    jakiś sposób ich oglądanie przynosi mu satysfakcję) i tylko tak na
    twitach zostawia, żeby obywatele też mogli sobie pooglądać.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-04-10 10:30:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 9 Apr 2020 20:23:32 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Ciekawi mnie opinia rzecznika Policji

    Przecież aspirant nawet nie wyciągnął paralizatora, więc w czym problem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2020-04-10 10:49:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 kwietnia 2020 10:30:52 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Przecież aspirant nawet nie wyciągnął paralizatora, więc w czym problem.

    W sumie racja, nawet nikt pałą nie oberwał.

    "Zwróciliśmy się do Komendy Powiatowej Policji w Mikołowie o ustosunkowanie się do
    sprawy. Czy ich zdaniem oskarżenia o skandaliczny przebieg interwencji są
    uzasadnione? - To fragmenty nagrania wyrwanie z kontekstu - odpowiadają.
    Jak mówi w rozmowie z ,,SE" sierż. sztab. Ewa Sikora, rzeczniczka KPP w Mikołowie, to
    była jedna z kolejnych interwencji policjantów podejmowana w tym miejscu. Wcześniej
    miały one też miejsce 2, 3 i 4 kwietnia."

    https://www.se.pl/slask/skandal-policjant-bez-maski-
    i-rekawic-zabiera-paragony-grozi-sadem-wideo-aa-q86p
    -kZqX-ygwP.html

  • 5. Data: 2020-04-10 11:00:52
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 10.04.2020 o 05:23 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Ciekawi mnie opinia rzecznika Policji
    > https://www.wiesci24.pl/2020/04/09/porazajaca-interw
    encja-policji-w-mikolowie-mandat-za-brak-wskazania-c
    o-sie-zamowilo-w-barze-i-grozby-wobec-wlasciciela/

    Czego innego po ormowcu się spodziewałeś?
    Kamil

  • 6. Data: 2020-04-10 11:17:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 kwietnia 2020 11:00:48 UTC+2 użytkownik Kubuś Puchatek napisał:

    Ormowcy(Pan wojskowy) mu towarzyszyli i zachowywali się dość przyzwoicie.

  • 7. Data: 2020-04-10 11:24:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 10 Apr 2020 01:49:02 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > To fragmenty nagrania wyrwanie z kontekstu - odpowiadają.

    Funkcjonariusz powinien mieć kamerę na mundurze, więc co za problem
    przedstawić nagranie z niczego nie wyrwane.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2020-04-10 11:26:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 10 kwietnia 2020 11:24:37 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > Funkcjonariusz powinien mieć kamerę na mundurze, więc co za problem
    > przedstawić nagranie z niczego nie wyrwane.

    Wadliwy sprzęt to jest.
    Założysz się że akurat wtedy nie działał albo nagranie się popsuło?

  • 9. Data: 2020-04-10 11:28:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 10 Apr 2020 02:26:20 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Wadliwy sprzęt to jest.
    > Założysz się że akurat wtedy nie działał albo nagranie się popsuło?

    W niskich temperaturach szybko wyładowują się akumulatory.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2020-04-10 12:19:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2020 o 11:28, Olin pisze:

    > W niskich temperaturach szybko wyładowują się akumulatory.

    Za to w wysokich przegrzewa się matryca. W normalnych nie styka łącznik.

    --
    Shrek