  • 1. Data: 2003-03-15 18:24:15
    Temat: Internetowy Abuser ?!
    Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl>

    Mam pytanie co mozna zrobic z taka osoba? Pojawil(a) sie na grupie
    pl.sci.medycyna i podszywa sie pod moj nick. Zasmieca grupe, ostatnio
    wyslal jakies zboczone teksty, raz streszczenie filmu, raz skopiowaj list z
    zapytaniem ktory pojawil sie na grupie w 1999. Juz grupowicze wiedza kto
    jest kto, ale co mozna zrobic z takim idiota. O ile Jacka Eksperta wcielo z
    grupy (on mial SDI wiec to upraszcza sprawe) o tyle z ta jednosta mam
    problemy. Wyslalem juz kilka postow do Abuse, ale oni sa pewnie zapracowani
    i nic nie zrobia.
    Jakies sugestie? A moze to Ekspert powrocil jako nowe, potezniejsze
    wcielenie? :)

    --
    Wise Man
    Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.

  • 2. Data: 2003-03-15 23:29:08
    Temat: Re: Internetowy Abuser ?!
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "WiseMan" <w...@b...wp.pl> pisze w

    > Jakies sugestie?

    Zalatuje lamerstwem, popros znajomego hackera o pomoc :)

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 3. Data: 2003-03-15 23:45:13
    Od: Pawel <pzkw_panther@[nospam]gazeta.pl>

    "WiseMan" <w...@b...wp.pl> wrote in

> [...]
    > oni sa pewnie zapracowani i nic nie zrobia.
    > Jakies sugestie? A moze to Ekspert powrocil jako nowe, potezniejsze

    E nie,expert mimo swojej pociesznej osobowosci nigdy by sie nie posunal do
    podszywania sie i wysylania glupich tekstow.Expert byl jedyny w swoim rodzaju i he
    he szkoda ze go nie ma bo zawsze mialem dobry humor jak go czytalem zwlaszcza na
    grupie dotyczacej papierow wartosciowych.

  • 4. Data: 2003-03-16 09:44:12
    Od: "wise-man" <w...@b...wp.pl>

    > Zalatuje lamerstwem, popros znajomego hackera o pomoc :)

    No nie wiem. Napisalem juz kilka razy do abuse, ale koles albo nie mieszka
    w Polsce (nie wiem jak taki idiota moglby znac polski i wyjechac za
    granice?), albo mieszka w Polsce i wysyala posty przez rozne zagraniczne
    serwery w zwiazku z czym namierzenie nie jest takie proste. Ekspert mial
    SDI i kazdy wiedzial kim jest, ale ten osobnik jest odporny.

  • 5. Data: 2003-03-18 13:18:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "wise-man" <w...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > serwery w zwiazku z czym namierzenie nie jest takie proste. Ekspert mial
    > SDI i kazdy wiedzial kim jest, ale ten osobnik jest odporny.

    Nie ma osobnikow calkowicie odpornych na wysmianie...
    Sprobuj komentowac jego wysylki krotkim listem w rodzaju...

    "tchorz znow pdszyl sie pod mij aders, choc zniemnil serwer......"

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-03-18 15:55:14
    Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl>

    Ok postanowilem zniknac z grupy pl.sci.medycyna i ten osobnik tez pewnie
    zniknie. Napisalem oficjalny listh a teraz zmienie nick i przez najblizszy
    czas ten swir sie nie domysli. Bys Ty widzial co ja od niego dostaje na
    priva. NIESTETY mieszka poza Polska i jest w jakiejs duze sieci
    amerykanskiej wiec sam nic nie zrobie a TPSA ma to w .... mimo tego ze
    posty bez problemu podchodza pod zniewazanie mnie.