  • 1. Data: 2003-05-12 06:41:59
    Temat: Internet a usługi telekomunikacyjne
    Od: "DreamNet" <t...@f...onet.pl>

    Witam

    Mam takie szybciutkie i pewnie dla grupowiczów dość proste pytanie,
    a mianowicie jeżeli sprzedaje usługę : łącze do internetu i mam zgłoszenie
    w URTiP prowadzenia takiej działalności (nie wymaga koncesji),
    to czy mogę zgodnie z wpisem w ustawie o wystawianiu faktur VAT za
    usługi telekomunikacyjne, gazownicze i energie elektryczną nie podpisywać
    takowych faktur?
    Czy jest może jeszcze jakis punkt który muszę spełnić aby módz wysyłąć
    pocztą rachuneczki.

    Pozdrawiam
    Łukasz Kłonowski

  • 2. Data: 2003-05-14 17:02:08
    Temat: Re: Internet a usługi telekomunikacyjne
    Od: "DreamNet" <t...@f...onet.pl>

    yyyy.... trudne ? czemu nikt nie che mi pomódz :(```