  • 11. Data: 2003-04-09 12:35:47
    Temat: Re: Interes prawny osob trzecich
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Przemyslaw Lipin wrote:

    > Nie mam zamiaru grzecznie dyskutowac z kims, kto nie rozumie o co mi chodzi,
    A ja uważam, że grzecznie należy się odnosić do każdego. Zrozumienie o
    co komu chodzi zależy też od sposobu formułowania myśli, a nie tylko
    intencji słuchającego.
    > myli pojecia
    To zarzut bez pokrycia. Figura retoryczna mająca pognębić adwersarza.
    > i w dodatku zarzuca sprzecznosc
    Mam do tego prawo, nie jesteś wyrocznią.
    > i jeszcze jakas
    > "ideologicznosc".
    Wywód o pieniactwie to czysta ideologizacja tematu.
    > Poza tym nie od poczatku
    Z tym się zgadzam.
    podjalem taki styl dyskusji,
    A jednak podjąłeś.
    > dopiero od momentu, w ktorym zauwazylem,
    Obserwacja była całkowicie błędna.
    > ze raczej zalezy ci na podwazaniu
    > wszystkiego co powiem a nie na uzyskaniu odpowiedzi na pytanie.
    Zależało mi na uzyskaniu odpowiedzi na pytanie. Nie każda odpowiedź mnie
    satysfakcjonuje, stąd dociekliwość, a nie "podważanie wszystkiego". Z
    tym podważaniem jest dokładnie na odwrót.
    > EOT jak dla mnie, moze ktos ci to wszystko lepiej wyjasni i
    > "nieideologicznie"
    Na to liczyłem, ale gierki słowne zniechęcają tych "ktosiów". Jak nie
    chcesz dyskutować, nie musisz pisać.
    Piotr