    From: "Bartess" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Intercyza
    Date: Thu, 2 Jun 2005 12:42:16 +0200

    Witam
    Taka niemila sytuacja (bledy sprzed lat...).
    Otrzymalem wezwanie od ZUSu do zaplaty zaleglch skladek (dluga historia ze
    wspolnikiem-oszustem).
    Musze to rozlozyc na raty i we wniosku podaje sie miejsce zatrudnienie zony,
    zarobki itd.
    I tu mam pytanie: Czy w obecnej sytuacji jezeli z zona podpiszemy intercyze
    to czy ZUS moglby sciągac naleznosci z pensji zony albo z jej konta
    bankowego? (Gdyby np nie chcial rozlozyc na raty). Wiem ze nie wyglata to
    dobrze.. ale bardzo bede wdzieczny za pomoc..

    Pzodrawiam.