  • 71. Data: 2005-10-19 01:09:59
    Temat: Re: Inny aspekt "maltretowania noworodka"
    Od: pcim <k...@O...PL>

    Przemek R... wrote:

    > naucz sie czytac ze zrozumieniem

    > udowadnia sie wszystko

    w sadzie karnym, rzeczywiscie ciezar dowodowy spoczywa na oskarzeniu.
    Nie mniej, ten ciezar jest zrelaksowany, powniewaz w medycynie (oraz w
    zyciu) ryzyka nie udowadnia. Ogolnie, wszystko pozostale co nie jest
    udowodnionym bezpieczenstwem, jest niebezpieczenstwem.

    > bieglego si epowoluje by takie bydlo jak ty przypadkiem nie skazalo
    > niewinnego czlowieka
    > (czyt. znalazlo paragraf ktory nie ma zwiazku)

    Panstwo prawa. Sokolowski cos mowi? Czy czekasz na przyznanie sie Lecha
    Kutasa Gardockiego do skazania niewinnego czlowieka w procesie politycznym?

  • 72. Data: 2005-10-19 07:05:52
    Od: Kira <c...@W...pl>

    pcim wrote:

    > fotografa, ktory oferuje uslugi, a ktory powinien posiadac
    > jakas wizytowke w sieci.

    Akurat osiedlowemu wywoływaczowi zdjęć potrzebna jest jakaś
    wizytówka w sieci...

    Kira

  • 73. Data: 2005-10-19 09:16:01
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > ryzyka nie udowadnia. Ogolnie, wszystko pozostale co nie jest udowodnionym
    > bezpieczenstwem, jest niebezpieczenstwem.

    podstawa prawna (polskie prawo karne ! - a najlepiej z Kodeksu postepowania
    karnego)

    > Panstwo prawa. Sokolowski cos mowi? Czy czekasz na przyznanie sie Lecha
    > Kutasa Gardockiego do skazania niewinnego czlowieka w procesie
    > politycznym?

    pozwol ze zacytuje goscia z filmu dzien swira...

    "Ku...a mac ja pier.......ole "
    po prostu rece opadaja.

    P.

  • 74. Data: 2005-10-19 12:44:40
    Od: gropus <d...@i...pl>

    Przemek R... wrote:

    > podstawa prawna (polskie prawo karne ! - a najlepiej z Kodeksu postepowania
    > karnego)

    Przeciez i tak nie masz zielonego pojecia Buraczku.

  • 75. Data: 2005-10-19 12:48:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przeciez i tak nie masz zielonego pojecia Buraczku.

    totez chetnie sie poducze POLSKIEGO PRAWA, chyba ze sam nie wiesz o czym
    piszesz co jest bardzo prawdopodobne

  • 76. Data: 2005-10-20 07:01:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pcim wrote:

> [...]
    > zyciu) ryzyka nie udowadnia. Ogolnie, wszystko pozostale co nie jest
    > udowodnionym bezpieczenstwem, jest niebezpieczenstwem.

    ROTFL

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 77. Data: 2005-10-21 12:50:53
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-10-17 16:14 Zbyszek napisał(a):
    > Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > tymi zdjeciami na policje czy do podobnych sluzb, ale poszedl do mediow
    > Witam serdecznie.
    > moze znamy jest Wam adres tego zakładu fotograficznego ?? Chciałbym go
    > omijać w odległosci ponad 2 km.
    > Nie chciałbym, aby moje zdjęcie na którym zrobię śmieszną minę zaraz
    > pokazało się w internecie i na grupie pl.listserv.chomor -1, bo znalazł się
    > amator podgladacz, który fachowo okresla, które zdjęcia oddać właścicielowi,
    > które przekazać prasie a które puścić w internet,

    Wiadomo tylko, że nazywa się Bogdan S. i nie chce pokazać twarzy, a
    nawet ma zmieniony głos. Może jednak się czegoś boi?
    http://interwencja.interia.pl/archiwum/wiecej_interw
    encja/news?inf=676872

    > Ciekawe, czy zrobione zdjęcia przekazał pielęgniarce i ona mu zapłaciła za
    > tę usługę a on porobił nieprawnie kopie, czy też zdjęć i negatywów nie
    > oddał.

    Pewnie oddał, a sobie zrobił kopię (w odwrotnej kolejności).
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 78. Data: 2005-10-29 19:18:57
    Od: "Dr" <j...@m...pl>

> [...]
    > Ciekawe, czy zrobione zdjęcia przekazał pielęgniarce i ona mu zapłaciła za
    > tę usługę a on porobił nieprawnie kopie, czy też zdjęć i negatywów nie

    pytanie: a co gdyby sie okazalo ze do zdjec pozowaly one nie z dziecmi tylko
    z lalkami przypominajacymi dzieci? kto by im zwrocil za straty moralne
    powstale w wyniku nielegalnej publikacji w mediach? pan 'fotograf' mialby te
    paredziesiat tys. zl? :)