  • 1. Data: 2005-10-13 02:20:00
    Temat: zastaw sądowy - urząd komunikacji
    Od: "auto" <f...@w...pl>

    W dowodzie rejestracyjnym samochodu mam wbity zastaw sądowy (już spłacony),
    czy wykreślić ten wpis (albo wydać nowy dowód rejestracyjny) może urząd
    komunikacji w innym oddziale (w innym mieście), niż ten który go tam wbił?
    (na podstawie pisemnej informacji o wykreśleniu zastawu rejestrowego pod
    danym numerem pozycji rejestru zastawów wraz z podaniem daty wykreślenia
    oraz nazwy sądu, który wydał postanowienie o wykreśleniu tego zastawu).
    Rozumiem, że jeżeli tak, to na tym dokumencie powinna też znajdować się
    adnotacja o numerze rejestracyjnym pojazdu itp., czy Centralna Informacja o
    Zastawach Rejestrowych może wpisać numer rejestracyjny itp. na stosownym
    dokumencie? (Po złożeniu odpowiedniego wniosku i uiszczeniu oplaty
    urzędowej).

  • 2. Data: 2005-10-13 06:15:34
    Temat: Re: zastaw sądowy - urząd komunikacji
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    auto napisał(a):
> [...]
    > danym numerem pozycji rejestru zastawów wraz z podaniem daty wykreślenia
    > oraz nazwy sądu, który wydał postanowienie o wykreśleniu tego zastawu).

    Wszelkich wpisów w DR może dokonać tylko urząd "właściwy"

> [...]
    > Zastawach Rejestrowych może wpisać numer rejestracyjny itp. na stosownym
    > dokumencie? (Po złożeniu odpowiedniego wniosku i uiszczeniu oplaty

    Numer rejestracyjny jest na dokumencie potwierdzającym wpis do rejestru.
    Czyli musisz miec dwa kwity -wpisanie do rejestru i wykreslenie.
    Oczywiście z tym samym numerem KRZ ;-)

    M.