  • 41. Data: 2005-10-15 20:31:38
    Temat: Re: Inny aspekt "maltretowania noworodka"
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 15 Oct 2005 20:59:44 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > czego konkretnie tu nie rozumiesz?

    Jesteś mistrzem copy/paste ;-)

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 42. Data: 2005-10-15 20:47:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jesteś mistrzem copy/paste ;-)

    moglem podac numer, ale chcialbym aby wskazal konretnie czego nie rozumie,
    bo
    jakby nie patrzec interwencja po 3 tygonidach , i to nie na policji a w
    mediach
    sie pod to nie kwalifikuje. koniec i kropka.

    P.

  • 43. Data: 2005-10-15 21:55:50
    Od: Anakonda <a...@p...onet.pl>

    Sat, 15 Oct 2005 22:47:53 +0200, na pl.soc.prawo, Przemek R... napisal(a):

> [...]
    > mediach
    > sie pod to nie kwalifikuje. koniec i kropka.

    już ci raz napisalem zasmarkany prawinku ,naipierw naucz się zanaczenia
    podstawowych pojęć ,a później kopjuj przepisy,bo kopjujesz je i nie wiesz
    co one zanczą.
    JanuszHr

  • 44. Data: 2005-10-15 23:02:51
    Od: grom <j...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Dokładnie. Widać uznały, że dziecku nic nie grozi.
    >
    > Uważasz się za większego fachowca od położnej z 6-letnim stażem?

    Chcesz powiedziec ze do oceny tego zachowania pielegniarki podczas pracy
    potrzebna jest jakakolwiek fachowa wiedza medyczna?

    http://bi.gazeta.pl/im/6/2963/z2963936G.jpg
    http://bi.gazeta.pl/im/1/2964/z2964161G.jpg

  • 45. Data: 2005-10-16 06:35:03
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 paź o godzinie 22:27, na pl.soc.prawo, Olgierd napisał(a):

    > Ty stary masz naprawdę jakiś problem. Jak dla mnie jesteś bucem no. 2
    > wszechgrup - zgadnij kto jest no. 1?

    Czyżby przemuś?
    Zgadłem?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 46. Data: 2005-10-16 12:25:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anakonda wrote:

    > już ci raz napisalem zasmarkany prawinku ,naipierw naucz się zanaczenia
    > podstawowych pojęć ,a później kopjuj przepisy,bo kopjujesz je i nie wiesz
    > co one zanczą.

    Jeśli ktoś może mieć problemy z językiem polskim, to raczej ty, anonimie
    od "kopjowania".

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 47. Data: 2005-10-16 12:31:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grom wrote:

    > Chcesz powiedziec ze do oceny tego zachowania pielegniarki podczas pracy
    > potrzebna jest jakakolwiek fachowa wiedza medyczna?
    >
    > http://bi.gazeta.pl/im/6/2963/z2963936G.jpg
    > http://bi.gazeta.pl/im/1/2964/z2964161G.jpg

    Zależy o jaką ocenę - pod jakim kątem - ci chodzi.

    Do oceny, że się głupawo bawiły - owszem, nie potrzeba wiedzy fachowej.
    Ale głupawa zabawa sama w sobie zakazana nie jest.

    Natomiast to oceny, czy jakiekolwiek zagrożenie dla dziecka było -
    wypowiedź fachowca jest niezbędna. Zarówno fachowca od dzieci, jak i od
    fotografii (po tych cienkich kopiach trudno np. ocenić, czy została
    użyta lampa błyskowa - w każdym razie ja nie mogę się dopatrzyć ostrych
    cieni charakterystycznych dla zastosowania lampy błyskowej).

  • 48. Data: 2005-10-16 12:44:58
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > już ci raz napisalem zasmarkany prawinku ,naipierw naucz się zanaczenia
    > podstawowych pojęć ,a później kopjuj przepisy,bo kopjujesz je i nie wiesz
    > co one zanczą.

    boli jak ktos wytknie blad co?

    Ktorego pojecia (i dlaczego) nie rozumiem ? Wskaz konretnie.

    P.

  • 49. Data: 2005-10-16 13:12:40
    Od: luc <n...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zależy o jaką ocenę - pod jakim kątem - ci chodzi.

    zgadnij.

    Na jakiej jestes grupie?

> [...]
    > Ale głupawa zabawa sama w sobie zakazana nie jest.
    >
    > Natomiast to oceny, czy jakiekolwiek zagrożenie dla dziecka było -

    Nie jest w sprawach oczywistych. Wsadzanie do kieszeni noworodka naraza
    na uszczerbek na zdrowiu. Ot, chocby takie kosci sa slabe.

  • 50. Data: 2005-10-16 13:34:58
    Od: luc <n...@o...pl>

    Przemek R... wrote:

    > boli jak ktos wytknie blad co?
    >
    > Ktorego pojecia (i dlaczego) nie rozumiem ? Wskaz konretnie.
    >
    > P.

    niedbalstwa np.