  • 1. Data: 2008-08-25 12:34:39
    Temat: ISP - jakie dane musi przechowywac 2 lata?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Zgodnie z prawem ISP musi przez 2 lata przechowywac logi ruchu w
    sieci.

    Pytanie do obeznanych z tematem: Jakie dane trzeba logowac?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-08-25 12:39:57
    Temat: Re: ISP - jakie dane musi przechowywac 2 lata?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    > sieci.
    >
    > Pytanie do obeznanych z tematem: Jakie dane trzeba logowac?

    nie ISP a operator ;) a to spora roznica ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 3. Data: 2008-08-25 12:40:47
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    SlawcioD pisze:

    > nie ISP a operator ;) a to spora roznica ;)
    a drugie

    gdzie masz napisane "przechowywac logi ruchu w
    sieci." w jakiej to ustawie/rozporzadzeniu ?

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2008-08-25 12:41:01
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Rafal M pisze:
> [...]
    > sieci.
    >
    > Pytanie do obeznanych z tematem: Jakie dane trzeba logowac?

    nie wiadomo - nie ma rozporzadzen co powinno byc przechowywane i co
    powinno byc logowane.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 5. Data: 2008-08-25 12:54:11
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Sie, 14:41, SlawcioD <s...@p...onet.pl> wrote:

    > nie wiadomo - nie ma rozporzadzen co powinno byc przechowywane i co
    > powinno byc logowane.

    To z praktyki - co przechowuja (jak krycie tylka).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2008-08-25 12:59:43
    Od: "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal
    > Zgodnie z prawem ISP musi przez 2 lata przechowywac logi ruchu w
    > sieci.

    Z jakim prawem? Z tego co mi wiadomo Ustawa Prawo telekomunikacyjne nie
    dotyczy ISP.

    > Pytanie do obeznanych z tematem: Jakie dane trzeba logowac?

    Nie wiadomo nawet czy trzeba, czy mozna.

  • 7. Data: 2008-08-25 14:13:05
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Sie, 14:59, "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu> wrote:

    > Z jakim prawem? Z tego co mi wiadomo Ustawa Prawo telekomunikacyjne nie
    > dotyczy ISP.

    W takim razie kogo dotyczy? Tylko operatorow? Kto jest w PL
    operatorem? TPSA, NEtia, sieci TV kablowych?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 8. Data: 2008-08-25 16:34:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Rafal M" <r...@g...com> wrote
    > W takim razie kogo dotyczy? Tylko operatorow? Kto jest w PL
    > operatorem? TPSA, NEtia, sieci TV kablowych?

    Zajzales do ustawy? Tam jest napisane. Konkretów ja nie znam, bo w tym nie
    siedze.