  • 1. Data: 2008-10-07 08:30:43
    Temat: [INTERNET] prawo - ceny "dla nowych" vs "dla starych"
    Od: "R.M." <r...@g...com>

    Witam,
    Czy UKE, pozwala aby ceny "dla starych" byly wyzsze od cen dla nowych
    klientow?

    (staremu klientowi, konczy sie umowa na 24 mies, i chce podpisac nowa,
    czy w takim wypadku cena moze byc wyzsza od ceny dla zupelnie nowych
    klientow?)

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2008-10-07 08:38:16
    Temat: Re: [INTERNET] prawo - ceny "dla nowych" vs "dla starych"
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    R.M. wrote:
> [...]
    >
    > (staremu klientowi, konczy sie umowa na 24 mies, i chce podpisac
    > nowa, czy w takim wypadku cena moze byc wyzsza od ceny dla zupelnie

    a dlaczego byc nie moze? Oni pewnie maja w promocji a ty podpisales umowe na
    dana kwote i czas.

  • 3. Data: 2008-10-07 08:44:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 10:30
    (autor R.M.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcf4rl$nl1$3@news.vectranet.pl>):

    > Witam,
    > Czy UKE, pozwala aby ceny "dla starych" byly wyzsze od cen dla nowych
    > klientow?

    A czemu nie? każdy ma prawo do udzielania rabatów.

    > (staremu klientowi, konczy sie umowa na 24 mies, i chce podpisac nowa,
    > czy w takim wypadku cena moze byc wyzsza od ceny dla zupelnie nowych
    > klientow?)

    Nowych trzeba przyciągnąć, więc daje się im rabat. Wolno dać rabat nawet za
    zielone oczy, jaki więc problem.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2008-10-07 08:56:43
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    Użytkownik "R.M." <r...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > (staremu klientowi, konczy sie umowa na 24 mies, i chce podpisac nowa,
    > czy w takim wypadku cena moze byc wyzsza od ceny dla zupelnie nowych

    A podpisanie umowy jest obowiązkowe ?.

  • 5. Data: 2008-10-07 13:07:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 07 Oct 2008 10:30:43 +0200, "R.M." <r...@g...com>
    wrote:

    >(staremu klientowi, konczy sie umowa na 24 mies, i chce podpisac nowa,
    >czy w takim wypadku cena moze byc wyzsza od ceny dla zupelnie nowych
    >klientow?)
    Niech stary klient wypowie stara umowe po okresie lojalnosciowym (albo
    skonczy sie sama) i nastepnego dnia podpisze umowe jako nowy klient.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2008-10-08 05:42:40
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl>

    Dnia Tue, 07 Oct 2008 15:07:48 +0200, WAM napisał(a):

    > Niech stary klient wypowie stara umowe po okresie lojalnosciowym (albo
    > skonczy sie sama) i nastepnego dnia podpisze umowe jako nowy klient.
    >
    > WAM

    Nie zawsze tak można. Spotkałem się z zastrzeżeniem typu "z promocji może
    skorzystać nowy klient, który w okresie ostatnich 3 miesięcy nie korzystał
    z usług firmy XXXX"
    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 7. Data: 2008-10-12 20:51:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 8 Oct 2008 07:42:40 +0200, AdamS <a...@c...interia.pl> wrote:

    >Nie zawsze tak można. Spotkałem się z zastrzeżeniem typu "z promocji może
    >skorzystać nowy klient, który w okresie ostatnich 3 miesięcy nie korzystał
    >z usług firmy XXXX"
    To niech zrobi przerwe 3-miesieczna albo wykupi usluge jako inny
    klient.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl