  • 1. Data: 2010-07-02 14:46:40
    Temat: IDŹ NA WYBORY
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Jeżeli nie chcesz by pierwsza dama robiła do kuwety. Zobacz
    http://www.ktoglosuje.pl/ i pomyśl czy Ty też
    przypadkiem nie powinieneś.

    Jarosław Kłaczyński
    ps.
    pozdrowienia na przygłupa grupowego Lesia
    --
    http://programdofakturowania.info.pl/ - rewelacja !
    Faktury,rachunki,paragony,księga itd.- TYLKO 29,99 !

  • 2. Data: 2010-07-02 15:01:56
    Temat: Re: IDŹ NA WYBORY
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <b...@b...blabla> napisał w wiadomości
    > Jeżeli nie chcesz by pierwsza dama robiła do kuwety. Zobacz
    > http://www.ktoglosuje.pl/ i pomyśl czy Ty też
    > przypadkiem nie powinieneś.

    I nie zapomnij zobaczyć tutaj:

    http://www.youtube.com/watch?v=wKopdsSDAD8&feature

    Konrad

  • 3. Data: 2010-07-02 15:15:15
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "Konrad" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wiadomości news:i0ku4h$bis$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeżeli nie chcesz by pierwsza dama robiła do kuwety. Zobacz

    i tutaj:

    http://www.youtube.com/watch?v=Xg_nJc7AanU

  • 4. Data: 2010-07-02 18:18:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    wiadomości news:i0ku4h$bis$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeżeli nie chcesz by pierwsza dama robiła do kuwety. Zobacz

    Podpisano: Miro & Rychu

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-07-02 19:57:42
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Użytkownik "Kotlet mielony" <b...@b...blabla> napisał w
    > wiadomości news:i0ku4h$bis$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Podpisano: Miro & Rychu

    Dla twej wiadomosci sram na po, dla mnie komorowski to buc nadety,
    jestem nie za kims a przeciw komus, przeciw najwiekszemu skurwielowi, klamcy
    i gnojowi jaki pojawil sie na polskiej scenie politycznej.

    zgadnij przeciw komu

  • 6. Data: 2010-07-02 20:10:40
    Od: mi <m...@o...pl>

    Kotlet mielony wrote:
    > Jeżeli nie chcesz by pierwsza dama robiła do kuwety.

    Popieram. Głosowanie na jedynie słuszną kandydaturę jest najprostszym i
    najszybszym sposobem dowartościowania. Oraz dołączenia do elyty. Po co
    ruszać szare komórki i zastanawiać się która kandydatura jest lepsza.
    Można bezrefleksyjnie wybrać kandydata wypromowanego przez
    zaprzyjażnione merdia*. Od razu można się poczuć trendy, sexy and cool.

    Po co zastanowić się nad konsekwencjami wyboru? Można po prostu łyknąć
    przekaz emocjonalny.

    No i tak właśnie ziszcza się ochlokracja**.

    mi

  • 7. Data: 2010-07-02 20:14:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i0lgbs$lp4$1@inews.gazeta.pl wspolna-flaszka.pl

    > jestem nie za kims a przeciw komus, przeciw najwiekszemu skurwielowi,
    > klamcy i gnojowi jaki pojawil sie na polskiej scenie politycznej.
    > zgadnij przeciw komu
    Chodzi ci pewnie o twojego lekarza? ;)

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2010-07-02 20:15:27
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przekaz emocjonalny.
    >
    > No i tak właśnie ziszcza się ochlokracja**.

    zawsze mozna zaglosowac na drugiego hitlera bo brat mu zmarl i maske zalozyl

  • 9. Data: 2010-07-02 20:16:21
    Temat: Re: ID? NA WYBORY
    Od: mi <m...@o...pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:
    > Dla twej wiadomosci sram na po, dla mnie komorowski to buc nadety,
    > jestem nie za kims a przeciw komus, przeciw najwiekszemu skurwielowi, klamcy
    > i gnojowi jaki pojawil sie na polskiej scenie politycznej.

    Nie przesadzaj. Bronek nie jest najgorszy w PO. :>

    Chociaż menda* swoje dokonania ma. Pan Szeremietiew potwierdza.

    mi
    PS. Domyślam się, że ta twoja elokwentna argumentacja skończy się na
    tych samych argumentach, które podaje prawie większość: "E, bo tak.

    *) za PWN: osoba odrażająca moralnie

  • 10. Data: 2010-07-02 20:17:57
    Od: mi <m...@o...pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:
    > zawsze mozna zaglosowac na drugiego hitlera bo brat mu zmarl i maske zalozyl

    Przykro mi, Przemku, ale pitolisz głupie kawałki, które pozwoliłeś sobie
    włożyć do głowy przez speców od manipulacji. Domyślam się, że żadnej
    argumentacji podać nie potrafisz.

    mi