    From: "Alex" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Hipermarkety i ich ceny
    Date: Fri, 20 Dec 2002 10:35:11 +0100

    Jak wiemy w hipermarketach zesto zdarzaja sie pomylki
    w cenach. Co ciekawsze pomylki tylko w gore na korzysc
    hipermarketu:). Jak dla mnie rkordzista jest Auchan w Sosnowcu
    gdzie prawie zawsze jest jakas pomylka. Na 5 towarow 3 pomylki :)

    Czy istnieje jakies prawo dotyczace ceny wystawionej na polce?
    Jak te przepisy brzmia? Kolezanka dziewczyny w jednym
    z hipermarketow robi zakupy w ten sposob, ze kupuje towar
    ze zla cena, a w biurze obslugi klienta zwracaja jej cala kwote
    (nie roznice miedzy cena na polce i w kasie). Nie wiem wlasnie
    czy jest to dobra wola hipermarketu czy sa jakies przepisy,
    ktore mowia, ze tak wlasnie trzeba robic.

    Alex