    From: "Wandalka" <w...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Handel adresami e-mail
    Date: Thu, 13 Feb 2003 08:02:32 +0100

    Dostałam spam gdzie m. in stało:
    "Wiadomosc nadano na adres e-mail publicznie dostepny w internecie zgodnie z
    art. 25, ust. 2, pkt 2 Ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133,
    poz. 883 z dnia 29 sierpnia), pochodzacy z zakupionej bazy adresow email."
    Nie wiem skąd ten akurat adres zdobyli, ale na pewno nie wyrażałam zgody ani
    na udostępnianie, ani tym bardziej na handel moimi danymi.
    Jak mogę się bronić?

    Wandalka