  • Data: 2004-12-17 21:31:46
    Temat: [HELP] Zaliczka
    Od: Harry Kane <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam następujący problem: zamówiłem w firmie wymianę drzwi wejściowych i
    wpłaciłem zaliczkę. Jak się okazało, nieudaczny handlowiec zaproponował
    kompletnie niewiarygodną cenę i firma odmówiła wykonania usługi za
    pieniądze, na które opiewała umowa. Chcą mi oddać zaliczkę i zrezygnować
    z wymiany drzwi. Mogę im jakoś dopiec? Poza odebraniem zaliczki
    oczywiście i werbalnym określeniem prezentowanego przez nich poziomu
    profesjonalizmu;-)))

    pzdr

    Harry

    * DO OR DO NOT. DON'T TRY.*