    From: "Maxiuca" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja po wymianie sprzętu
    Date: Tue, 06 Jan 2004 18:48:46 GMT

    Witam,

    oddałem nagrywarke DVD do naprawy gwarancyjnej i została wymieniona na nową
    (ten sam model, ale nowa sztuka). W momencie oddania do naprawy zostały
    jeszcze 2 miesiące gwarancji. Czy powinienem dostać nową gwarancje (od nowa
    12 miesięcy) czy tylko kontynuacje tego co zostało (12 miesięcy). Wiem, że
    jak wymieniają na inny model, to gwarancja jest nowa, ale nie wiem jak to w
    przypadku wymiany na ten sam model.

    Pozdrawiam,

    Maxiu