  • 1. Data: 2007-02-15 20:50:27
    Temat: Gwarancja - jak to jest - głupie pytanie ..
    Od: "Magik_Gliwice" <w...@i...pl>

    witajcie :)
    nigdy nie zajmowałem sie sprzedażą przedmiotów objetych gwarancja i
    teraz mam dla znajomego złozyc iles tam komputerów - ale do rzeczy
    kupuje czesci w hurtowni komputerowej (do dalszej odsprzedazy) dostaje
    gwarancje na poszczególne elementy na 12/24 miesiace następnie
    sprzedaje je klientowi i wypisuje gwarancje - i tu mam mały problem
    mianowicie okres gwarancji (wyszczególniony na gwarancji zbiorczej z
    hurtowni) na dany produkt zaczyna się w dnio sprzedazy elementu
    przezemnie czy przez hurtownie ?
    troche sie pogubiłem jesli o mnie chodzi to okres ten zaczyna się w
    dniu w którym JA jako sprzedawca sprzedaje produkt klientowi końcowemu
    - lecz co np. jesli element bedzie lezal u mnie przez 5 miesiecy -
    skąd przyjezdzajac z gwarancja do hurtowni beda wiedzieli iz
    sprzedałem go po tych 5 miesiacach a nie próbuje wyłudzic gwarancje o
    dodatkowe 5 miesięcy ?

    pozdrawiam