  • 1. Data: 2004-01-21 05:28:59
    Temat: wezwanie na sprawę w charakterze świadka - pytanie o pieniądze
    Od: "bart" <i...@N...gazeta.pl>

    witajcie

    na poniedziałek mam wezwanie w charakterze świadka na sprawę
    i w związku z tym chciałbym zapytać jak mam wystąpić o zwrot kosztów
    podróży i utraconych zarobków.
    pracuję we wrocławiu a sprawa jest w wałbrzychu, będę jechać autem.
    jak mam obliczyć ile mi się należy za podróż?

    i druga sprawa jak mam obliczyć utracone korzysci?
    mam taki charakter pracy że ciężko mi to obliczyć -
    mam nienormowany czas pracy, pracuję na umowę zlecenie
    i mam wynagrodzenie prowizyjne. czyli jednego dnia mogę
    podpisać umowę która da mi 12 złotych zarobku, a innego dnia
    taką umowę która da mi 12 tysięcy zarobku.
    dzięki z góry za pomoc

    pozdrawiam
    bart

  • 2. Data: 2004-01-21 09:48:54
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik bart napisał:

> [...]
    > pracuję we wrocławiu a sprawa jest w wałbrzychu, będę jechać autem.
    > jak mam obliczyć ile mi się należy za podróż?

    powiedzieć - w czasie składania zeznać, że wnosisz o zwrot kosztów
    podróży - dostaniesz równowartość biletu kolejowego w obie strony.

    pojęcia nie mam