  • 1. Data: 2003-10-31 12:27:43
    Temat: Gwarancja 12-mies - czy może coś więcej ?
    Od: "Refix" <r...@p...com>

    Witam
    Moje pytanie dotyczy reklamacj, a konkretniej mówiąc wyjścia
    okresu gwarancyjnego (12-mies) 2 tyg temu. Czy po tym okresie
    w ramach rękojmi itp. mam prawo do bezpłatnej naprawy sprzętu ?
    czy jest szansa na jakiekolwiek bezpłatne roszczenia ?
    Jeśli ktoś jest w temacie to proszę o informację lub link do strony
    gdzie mogę o tym poczytać.
    pozdrawiam
    -= Refix =-

  • 2. Data: 2003-10-31 12:42:55
    Temat: Re: Gwarancja 12-mies - czy może coś więcej ?
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...WYTNIJ.pl>

    Refix <r...@p...com> napisał(a):

> [...]
    > czy jest szansa na jakiekolwiek bezpłatne roszczenia ?
    > Jeśli ktoś jest w temacie to proszę o informację lub link do strony

    nie ma już instytucji rękojmi pogwarancyjnej. Jęzli udałoby sie udowodnić, ze
    wada powstała jeszcze w okresie wgarancji, to mozna z gwarancji jkorzystac,
    ale przewiduję trudności dowodowe,

    pzdr

    marek radwański

  • 3. Data: 2003-10-31 12:59:24
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Radwański" <l...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

    > nie ma już instytucji rękojmi pogwarancyjnej.

    Jak rozumiesz termin rekojmia pogwarancyjna?

  • 4. Data: 2003-10-31 14:21:44
    Od: kam <X...@X...plX>

    NoMAD wrote:
    > Jak rozumiesz termin rekojmia pogwarancyjna?

    pewnie tak, jak rozumiał to kodeks cywilny do 1996(?) roku

    KG