  • 11. Data: 2007-06-03 21:50:17
    Temat: Re: Grozby przez sms i gg [OT]
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 03-06-2007 o 22:40:47 <a...@g...com> napisał(a):

    > W każdym bądź razie

    "W każdym razie" albo "W którym bądź razie"... chociaz to drugie mniej
    pasuje do sytuacji :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 12. Data: 2007-06-03 22:00:55
    Temat: Re: Grozby przez sms i gg
    Od: a...@g...com

    "Hania" wrote:

    > ....moze na policji tez nie zaznaczaj "poznałem chlopaka" a "był moim znajomym"?
    > Po co Ci wywlekanie spraw intymnych?

    Nie musze. Ten &!%#!&%!!#&!! sam to uczyni za kilka dni wywieszając
    moje i jego zdjęcia na slupach i drzewach w miescie z odpowiednim
    dopiskiem - już raz zrobił taką scenę wkładając wydrukowane kartki a4
    za wycieraczki mojego auta. Czy na to też jest jakiś sympatyczny
    paragrafik ? :/

    Jeśli chodzi o jego dane to mam je jak na tacy, a miłym plusem jest
    to, że telefon ma na abonament.

    Artur

  • 13. Data: 2007-06-04 08:49:44
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    a...@g...com napisał(a):

    > Nie musze. Ten &!%#!&%!!#&!! sam to uczyni za kilka dni wywieszaj=B1c
    > moje i jego zdj=EAcia na slupach i drzewach w miescie z odpowiednim
    > dopiskiem - ju=BF raz zrobi=B3 tak=B1 scen=EA wk=B3adaj=B1c wydrukowane
    ka=
    > rtki a4
    > za wycieraczki mojego auta.

    Twojego. Dalej nie pojdzie - tak na 90% ;-)

    Oczywiście - znieslawienie itd. Idz na policje i zeznawaj. Lepsze to niz
    wyzywanie sie na grupie.
    h.