  • 1. Data: 2009-12-09 20:58:17
    Temat: Gmina - dostęp do informacji publicznej
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl>

    Czy w ramach dostępu do informacji publicznej można (jako rodzic) prosić o
    udostępnienie treści :
    a) umowy gminy z przewoźnikiem (czy tez jest to tajemnica handlowa)?
    b) umowy gminy z opiekunką?
    Związanych z realizacja przez gminę obowiązku dowożenia dzieci do szkoły.

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2009-12-09 21:07:24
    Temat: Re: Gmina - dostęp do informacji publicznej
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 09 Dec 2009 21:58:17 +0100, Piter S. napisał(a):

    > a) umowy gminy z przewoźnikiem (czy tez jest to tajemnica handlowa)? b)
    > umowy gminy z opiekunką?
    > Związanych z realizacja przez gminę obowiązku dowożenia dzieci do
    > szkoły.

    Uważam, że obie oczywiście można -- jeśli przedsiębiorca dostaje kasę
    publiczną, to zawsze można.

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-12-10 07:03:14
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    > Uważam, że obie oczywiście można -- jeśli przedsiębiorca dostaje kasę
    > publiczną, to zawsze można.

    A czy nie naruszy to jakiś przepisów dot. tajemnicy handlowej, działalności
    gospodarczej czy coś w tym stylu?

    --
    Arek

  • 4. Data: 2009-12-10 08:15:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 10 Dec 2009 08:03:14 +0100, Arek napisał(a):

    > A czy nie naruszy to jakiś przepisów dot. tajemnicy handlowej,
    > działalności gospodarczej czy coś w tym stylu?

    W ten sposób w zasadzie każda umowa o pieniądzach dotyczyłaby tej
    tajemnicy ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 5. Data: 2009-12-10 22:48:01
    Od: <s...@a...pl>

    > W ten sposób w zasadzie każda umowa o pieniądzach dotyczyłaby tej
    > tajemnicy ;-)

    Jakiś czas temu w moim urzędzie miejskim zapytałem, jak by to wyglądało, gdyby
    ktoś poprosił o kopie jakichś umów. Usłyszałem, że nazwiska pospolitych
    Kowalskich byłyby w nich zaczernione/wymazane/usuniete, chyba że dotyczyłoby to
    ich jako przedsiębiorców.

    Podejrzewam, że tu dane opiekunki też mogliby zamazać.