  • 21. Data: 2015-12-17 20:34:07
    Temat: Re: Genialne
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 17.12.2015 o 11:04, Jacek pisze:
    > Gość jest normalnie zbudowany ;-) Może jest wyższy, niż 195 - nie
    > mierzyłem go a tylko tak na oko oceniam.

    Aż wziąłem i policzyłem na podstawie jakichśtam proporcji znalezionych w
    sieci i wyszło mi że wystarczy mieć 198.5 żeby móc swobodnie włożyć
    szufladę w sufit, a na oko bym powiedział że 205 co najmniej trzeba.

    Więc oko masz całkiem ok a kilka cm robi wielką różnicę :)

    p. m.

  • 22. Data: 2015-12-17 22:37:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 17 Dec 2015 11:52:06 +0100, nadir napisał(a):

    > Malowanie wałkiem teleskopowym na trzech metrach też?

    Niesienie flagi ;)

  • 23. Data: 2015-12-17 23:25:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Dec 2015 22:08:44 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Służbowym samochodem osobowym np Skoda Roomster czy Fiat Punto nie
    mogą
    > jeździć wieloletni kierowcy po 30 lat posiadania prawka.

    Co to znaczy "służbowym" i kto zabrania im jeździć? Policja
    potrzebuje do kontroli tylko PJ + DR + ubezpieczenie, żadna
    "służbowość" ich nie obchodzi.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2015-12-17 23:33:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 17 Dec 2015 23:25:54 +0100, Marek napisał(a):

    > mogą
    >
    > Co to znaczy "służbowym" i kto zabrania im jeździć? Policja
    > potrzebuje do kontroli tylko PJ + DR + ubezpieczenie, żadna
    > "służbowość" ich nie obchodzi.

    Tu chodzi o to że jeżeli pracownik firmy w ramach pełnionych obowiązków
    kieruje pojazdem, to musi mieć papiery kierowcy zawodowego.

    Odpowiedzialność za brak takich dokumentów jak na kogoś spadnie, to raczej
    na pracodawcę.

    Policjanta raczej obchodzić to nie powinno.

  • 25. Data: 2015-12-18 00:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > Mam raptem 3 cm mniej i sufit na 2.6m to ja dotknę opuszkami palców
    > jak stanę na palcach. Więc raczej znajomy OP jest typu Tytus de zoo,
    > albo ja mam wyjątkowo krótkie.

    Dotknąc opuszkami stojąc na palcach a majstrowanie to jednak dwie rożne
    sprawy...

  • 26. Data: 2015-12-18 01:44:38
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-12-17 o 23:33, Tomasz Pyra pisze:
    > Tu chodzi o to że jeżeli pracownik firmy w ramach pełnionych obowiązków
    > kieruje pojazdem, to musi mieć papiery kierowcy zawodowego.
    Uściślij, co rozumiesz pod pojęciem "papiery kierowcy zawodowego" i
    dobrze by było, jakbyś podał jeszcze na podstawie jakiego przepisu.
    Ja na przykład zrobiłem prawo jazdy w czasach słusznie minionych i
    napisano mi tam "bez prawa wykonywania zawodu", a jeżdżę autem służbowym
    (w sensie, że osobowym dupowozem, nie wywrotką).
    Jacek

  • 27. Data: 2015-12-18 01:56:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 18 Dec 2015 01:44:38 +0100, Jacek napisał(a):

    > Uściślij, co rozumiesz pod pojęciem "papiery kierowcy zawodowego" i
    > dobrze by było, jakbyś podał jeszcze na podstawie jakiego przepisu.

    Z tego co wiem to chodzi o BHP i badania lekarskie - na tej samej zasadzie
    co na każde inne stanowisko.
    Jak ktoś ma stanowisko pracy związane z jeżdżeniem samochodem, to
    pracodawca kieruje go na badania specjalistyczne.
    A dla kierowców pewnie określa je jakieś rozporządzenie i z tego co wiem
    obejmuje m.in. tzw. "psychotesty".

  • 28. Data: 2015-12-18 10:29:02
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 17 grudnia 2015 11:04:10 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > nową. Jego pieniądze, jego sprawa, ale logiki tu żadnej nie widzę.
    > Jacek

    Logika jest jasna i oczywista, kiedyś jakiś koleś montując coś
    na tej wysokości skręcił nogę albo się przewrócił i rozbił łokieć,
    więc behapowcy chcąc mieć dupokrytkę wprowadzili przepis o konieczności
    uprawnień od pracy na wysokości i tyle.

    L.

  • 29. Data: 2015-12-18 10:57:06
    Temat: OT: BHP (było: Genialne)
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-17 17:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > No ba, im chodzi o to, ze mozna z tej wysokosci spasc ... na podloge np.
    >
    > ALe ja nie bez powodu o siedzenie pytalem a nie o stanie czy lezenie.
    > D* na wysokosci 1.1, a stopy na 0.50 - zwisaja sobie, a nie,
    > przepraszam, chyba nie wolno - wiec na podnozku.

    hehehe przypomniał mi się tekst Artura Andrusa na ten temat

    http://arturandrus.bloog.pl/id,4571170,title,Znam-ta
    ki-przypadek,index.html

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/promocje

  • 30. Data: 2015-12-18 12:21:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 17 Dec 2015 23:33:26 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:
    > Odpowiedzialność za brak takich dokumentów jak na kogoś spadnie, to
    raczej
    > na pracodawcę.

    Czyli konkretnie jaka? Do prowadzenia pojazdów albo ma się
    odpowiednoe uprawnienia czyli kategorię PJ albo nie. Przypominam, że
    wpis "bez prawa zawodowego kierowania" to wymysł socjalistyczny i już
    nie funkcjonuje.

    --
    Marek