  • 1. Data: 2002-08-30 10:03:10
    Temat: Ge Bank Mieszkaniowy
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Niech ktoś zadzwoni na 0801 369963 i określi, czy bank ma do tego prawo?
    Zwłaszcza, że za każdym razem słyszę ten komunikat, a potem jest sygnał
    zajętości, co tylko nabija mi rachunek ? Dla tych, którym nie chce się
    dzwonić: GE informuje, że w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
    rozmowy mogą być nagrywane w celach szkoleniowych.

    Co może zrobić klient, który nie zgadza się na nagrywanie ?

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 2. Data: 2002-08-30 10:09:18
    Temat: Re: Ge Bank Mieszkaniowy
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Rozłączyć się na przykład.Rozmowa jest przymusowa?

    Leszek

  • 3. Data: 2002-08-30 15:04:03
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Co może zrobić klient, który nie zgadza się na nagrywanie ?
    > Rozłączyć się na przykład.Rozmowa jest przymusowa?

    Oczywiście, bez tego nie mogę nic załatwić. Dlatego mnie to tak wkurza.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 4. Data: 2002-08-30 15:18:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Co może zrobić klient, który nie zgadza się na nagrywanie ?
    > Rozłączyć się na przykład.Rozmowa jest przymusowa?

    Oczywiście, bez tego nie mogę nic załatwić. Dlatego mnie to tak wkurza.

    Zmień bank.Mój mnie nie wkurza;))

    Leszek