  • 1. Data: 2002-09-13 13:32:23
    Temat: Gdzie się zgłasza przestępstwa w internecie?
    Od: "Marcin " <g...@N...gazeta.pl>

    Do mojej skrzynki włamał się pewien osobnik - nie mam zamiaru mu tego puscić
    płazem. Policja kieruje mnie do wydziału PG, który... niestety
    będzie "aktywny" dopiero w poniedziałek. Może ktoś z was ma jakieś lepsze
    namiary?

    Galba

    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-09-14 17:06:36
    Temat: Re: Gdzie się zgłasza przestępstwa w internecie?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Marcin " <g...@N...gazeta.pl> wrote in

> [...]
    > puscić płazem. Policja kieruje mnie do wydziału PG, który... niestety
    > będzie "aktywny" dopiero w poniedziałek. Może ktoś z was ma jakieś

    Czy trochę nie przeszkadzasz ? Policja ma naprawdę ważniejsze rzeczy na
    głowie...

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 3. Data: 2002-09-14 17:39:37
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    > Czy trochę nie przeszkadzasz ? Policja ma naprawdę ważniejsze rzeczy na
    > głowie...

    Pewnie trochę jednak przeszkadza - szczególnie włamywaczowi ;-)
    A policja, no cóż, też powinna pomału zacząć się oswajać z nowymi rodzajami
    przestępstw, więc może nawet wyjdzie im to na zdrowie.

    Pix

  • 4. Data: 2002-09-14 18:33:51
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    > płazem. Policja kieruje mnie do wydziału PG, który... niestety
    > będzie "aktywny" dopiero w poniedziałek. Może ktoś z was ma jakieś lepsze

    PG oleje Cię ciepłym moczem jeśli nie jesteś VIPem, bankiem itp.
    Musisz to zgłosić na prokuraturze.
    Ważne byś w zgłoszeniu napisał, żeby za miejsce popełnienia przestępstwa
    uznali miejsce, w którym zostało ono wykryte, a dokładnie Twój adres
    zamieszkania. Inaczej latami będą się prokuratury przerzucać dokumentami.
    Jak to już zrobisz, dowiedz się o sygnaturę akt i podaj nam ją w naszym
    stowarzyszeniu http://www.sti.org.pl

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 5. Data: 2002-09-14 19:28:35
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Elita.pl" <b...@e...pl> wrote in news:3D83810F.3C59145D@elita.pl

    > Jak to już zrobisz, dowiedz się o sygnaturę akt i podaj nam ją w naszym
    > stowarzyszeniu http://www.sti.org.pl

    ...z którego jak narazie korzystają 3 firmy będąca w sumie 3 filiami tej
    samej firmy (sti=eteria=astec) i która to 'organizacja' wywołała żywe
    komentrze pół roku temu stając się niezłym pośmiewiskiem usnetu - oto pan
    Astec postanowił że wszyscy internauci (a więc i Wy, którzy teraz to
    czytacie :) mają jemu (no to znaczy jego STI ;) płacić za uzywanie
    internetu (pomijając opłatę dla ISP, za kafejkę itd) którą to kasę on
    bedzie rozdzielał między Twójrców Internetowych ;)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 6. Data: 2002-09-15 12:48:49
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > [...] i która to 'organizacja' wywołała żywe
    > komentrze pół roku temu stając się niezłym pośmiewiskiem usnetu - oto pan
    > Astec postanowił że [...]

    Rafal, nie zaczynaj znowu tej dyskusji...

    GreG

  • 7. Data: 2002-09-16 08:19:07
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 14 Sep 2002, Rafal 'Raf256' Maj wrote:
    [...]
> [...]
    >+ internetu (pomijając opłatę dla ISP, za kafejkę itd) którą to kasę on
    >+ bedzie rozdzielał między Twójrców Internetowych ;)

    Acha. Przyznam że oryginalność interpretacji prawa (tego
    i *innych* praw) powinna mnie mniej dziwić :), thx. za komentarz
    bo widać akurat grupy nie czytałem (a co się człowiek dowie to
    jego !).

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-09-16 09:17:38
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    > Acha. Przyznam że oryginalność interpretacji prawa (tego
    > i *innych* praw) powinna mnie mniej dziwić :),

    Tylko, że to Ty na poparcie swojej "interpretacji prawa"
    nie chcesz postawić złamanego grosza, a nie ja.

    Co do Internetu to nie słyszałem by znosił on prawa autorskie
    do utworów tylko dlatego, że są dzięki niemu dostępne.
    No, ale może nie jestem na czasie i wiesz coś więcej ode mnie
    w tej materii ???

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 9. Data: 2002-09-16 09:42:12
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Sep 2002, Elita.pl wrote:

> [...]
    >+
    >+ Tylko, że to Ty na poparcie swojej "interpretacji prawa"
    >+ nie chcesz postawić złamanego grosza, a nie ja.

    -:)
    Przede wszystkim nie stawiam ani grosza pod twój osąd,
    a niewątpliwie tak by się to skończyło: po fakcie
    zacząłbyś ustalać takie zasady oceny jakie ci pasują.
    Nie grywam w trzy karty, trudno :)

    >+ Co do Internetu to nie słyszałem by znosił on prawa autorskie
    >+ do utworów tylko dlatego, że są dzięki niemu dostępne.

    A widziałeś gdzieś że pisałem inaczej ??
    To raczej opisana koncepcja "wzięcia Internetu pod kuratelę"
    jest IMO dośc oryginalna :)

    >+ No, ale może nie jestem na czasie i wiesz coś więcej ode mnie
    >+ w tej materii ???

    Nie wiem czy widzisz, ale ty masz zwyczaj wkładania
    ludziom w pióro czegoś czego nie napisali.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2002-09-16 10:37:05
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

> [...]
    > a niewątpliwie tak by się to skończyło: po fakcie
    > zacząłbyś ustalać takie zasady oceny jakie ci pasują.

    Dlaczego imputujesz mi próbę oszustwa? Nawet nie spróbowałeś
    ustalić warunków zakładu, a już twierdzisz, że byłby oszukańczy
    z mojej strony?
    Wybacz, ale to bardzo brzydki sposób na wymiganie się od poparcia
    swojego - na razie pustego - zdania jakimś groszem. :((

    > A widziałeś gdzieś że pisałem inaczej ??
    > To raczej opisana koncepcja "wzięcia Internetu pod kuratelę"
    > jest IMO dośc oryginalna :)

    Ale ja nigdzie nie pisałem o braniu Internetu pod kuratelę!
    Nas tylko interesują telemetryczne badania internetu, to jakie utwory
    i w jakiej skali, są przez ludzi wybierane i używane.
    Na tej podstawie odpowiednio i proporcjonalnie wynagradzani będą twórcy
    i producenci.

    > Nie wiem czy widzisz, ale ty masz zwyczaj wkładania
    > ludziom w pióro czegoś czego nie napisali.

    Nic Ci nie wkładałem w pióro, ani też nie mam takie zwyczaju.
    To Ty swoją drwiącą wobec mnie wypowiedzią odnosiłeś się do bredni
    jakie powiedział o mnie przedmówca.
    Proponowałbym Tobie byś następnym razem jednak sprawdził co mówię
    w danym temacie zanim ponownie zaczniesz się naśmiewać z mojej
    "oryginalności interpretacji prawa" i próbował w ten sposób dyskredytować
    moje opinie.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm