    From: "zakochany" <z...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gdy zabraknie biiletów....
    Date: Wed, 29 May 2002 23:29:24 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@ip133.pl-net.pl

    W pojazdach komunikacji miejskiej w Gdyni ( www.zkmgdynia.pl ) sa tabliczki
    "sprzedaż karnetów biletowych u kierowcy". Wchodzę z pieniędzmi na karnet
    nie majac przy sobie jakiegokolwiek biletu. podchodzę do kierowcy , a tem
    mówi, że karnety skonczyły się. Oczywiscie jade wtedy bez biletu. Kim wtedy
    jestem?. Gapowiczem, któremu kontroler ma prawo wlepic mandat?? To samo
    pytanie, co gdy nie mogę nabyć biletów, gdy kierowca nie ma drobnych, żeby
    mi wydać resztę??
    --
    To nie podbój kosmosu jest motorem napędowym cywilizacji,
    lecz wymagania systemu operacyjnego Windows.