  • 1. Data: 2003-08-07 09:32:49
    Temat: Gazociąg kolo domu
    Od: "LeNiN" <l...@p...onet.pl>

    Witam,

    Otoz mam taki problem. Dzisiaj rano wpadlo na moja dzialke kilku gazownikow, wykopali
    dolek i stwierdzili ze gazociag przebiega w nieprzepisowej odleglosci o budynku tj.
    czegos na ksztalt garazu (pomieszczenie 4x3 m), przypudowka do domu. Oświadczyli ze
    oni to beda przerabiac tzn. oddalac rure z gazem na przepisowa odleglosc 1,5 m a w
    tej chwili jest 1m, a co w tym najgorsze ja im musze za to zaplacic :( Czy maja
    takie prawo ? Pragne nadmenic ze taka sytuacja byla przez przynajmniej 10 lat i nikt
    sie tym nie interesował.
    Rozumiem ze sa jakis przepisy gazowe ale jezeli ja im podpisze ze nie wnosze zadnych
    zastrzezen i godze sie na obecna sytuacje to jest szansa ze dadza sobie spokój ?

    Z góry dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-08-07 18:05:12
    Temat: Re: Gazociąg kolo domu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A ten garaż - komórka są legalnie postawione? Dostałeś zezwolenie?