  • 1. Data: 2004-01-08 19:25:05
    Temat: Gadu-Gadu i IP
    Od: "Michal Z" <B...@o...plBEZSPAMU>

    Witam!

    Czy ktoś z grupowiczów wie, czy firma sms-express.com Sp. z o.o. zapisuje
    adresy IP użytkowników przy zakładaniu numeru na Gadu-Gadu lub przy łączeniu
    się z serwerem?

    Jest to sprawa bardzo ważna, muszę wystąpić na drogę sądową i nie wiem czy
    istnieje możliwość zlokalizowania osoby, która jakiś czas temu napisała
    jedną wiadomość na Gadu-Gadu z danego numeru i aktualnie już go nie używa

    Czy archiwum rozmów Gadu-Gadu lub wydruk rozmowy może być dowodem w sądzie?

    Z góry dziękuję za pomoc

    Pozdrawiam
    Michał Z

  • 2. Data: 2004-01-08 19:34:04
    Temat: Re: Gadu-Gadu i IP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michal Z" <B...@o...plBEZSPAMU> napisał w
    wiadomości news:btkarc$eir$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    zapisuje
    > adresy IP użytkowników przy zakładaniu numeru na Gadu-Gadu lub przy

    Dane takie przechowuje raczej, ale nie sądzę, by dłużej, niż kilka
    miesięcy. Inaczej by brakło im nośników.

    > Czy archiwum rozmów Gadu-Gadu lub wydruk rozmowy może być dowodem w
    sądzie?

    To zależy od sądu i tego, co chcesz udowodnić w ten sposób.

  • 3. Data: 2004-01-08 20:02:15
    Od: Kamil Łucznik <N...@l...pl>

    On Thu, 8 Jan 2004 20:25:05 +0100, "Michal Z"
    <B...@o...plBEZSPAMU> wrote:

> [...]
    >
    >Czy archiwum rozmów Gadu-Gadu lub wydruk rozmowy może być dowodem w sądzie?
    Mozesz to sam sprawdzic a jesli chodzi Ci o dane archiwalne, to
    sprobuj skontaktowac sie ze swoim dostawca Internetu. Jest szansa, ze
    tego jeszcze nie skasowal.
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 4. Data: 2004-01-08 23:29:36
    Od: "KrzysztoF" <k.fojt@usun_to.gazeta.pl>

    pkt 5 regulaminu GG:

    <CYTAT>
    Naruszenie prawa przy użyciu programu Gadu-Gadu, np. poprzez wysyłanie
    gróźb, będzie traktowane jako naruszenie regulaminu. Ponadto operator
    udostępnia organom ścigania dane pozwalające zidentyfikować użytkownika. W
    tym celu przechowywane są dane dotyczące czasu oraz numeru IP logowania,
    oraz wykazu rozmów użytkownika. Treści wiadomości nie są przechowywane (poza
    komunikatami wysłanymi dla użytkownika w czasie jego niedostępności).
    </CYTAT>

    Pozdrawiam
    K.Fojt

  • 5. Data: 2004-01-08 23:34:22
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Czy ktoś z grupowiczów wie, czy firma sms-express.com Sp. z o.o. zapisuje
    > adresy IP użytkowników przy zakładaniu numeru na Gadu-Gadu lub przy
    łączeniu
    > się z serwerem?
    Przecież założyć konto można z dowolnej lokalizacji (czyli IP) np. z
    kafejki, a używać z innej.
    Poza tym wielu (większość?) użytkowników i tak siedzi za NAT-em. No i
    jeszcze ew. proxy, jakiś anonymizer...
    Namierzyć takiego gościa można tylko jeśli był naprawdę głupi.
    A plik archiwum można łatwo edytować, ergo - żaden dowód.

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 6. Data: 2004-01-09 17:41:23
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "Michal Z" <B...@o...plBEZSPAMU> napisał w wiadomości

    Pomijam fakt tego ze dostac sie po IP do usera GG ktory kiedys tam cos
    napisal jest dosc trudne jesli nie niemozliwe ...
    Ale za jedna wiadomosc bedziesz sie procesowal ? Nawer A.B tak nie przegina
    :)
    No chyba ze chodzi o spelniona grozbe ...