  • 1. Data: 2002-01-18 15:24:01
    Temat: Fw: Moze raz jeszcze abonament za RTV
    Od: t...@h...net (TOM)

    ----- Original Message -----
    From: TOM
    To: p...@n...pl
    Sent: 18 January 2002 8:37 AM
    Subject: Re: Moze raz jeszcze abonament za RTV

    Nowe wcielenie Experta?
    Nie mieszaj chłopakowi, bo będzie miał kłopoty. Abonament należy opłacać
    za _posiadanie_ (a nie użytkowanie) urządzenia, którego budowa i stan
    techniczny umozliwiają natychmiastowe odbieranie sygnału telewizyjnego.
    _Umożliwiają_, a więc wcale nie muszą być do tego celu użytkowane - po
    prostu technicznie mają taką możliwość i nie są jej w jakiś sposób trwale
    pozbawione (gdybyś posiadał tylko telewizor i chciał się w razie kontroli
    pomęczyć w udowadianie, że nie jesteś wielbłądem, to mógłbyś pozbawić
    telewizor tunera i używać tylko do odtwarzania nagrań z kaset video. Ale
    uwaga: magnetowid też jest urządzeniem umożliwiającym w każdej chwili odbiór
    sygnału TV - chyba że i magnetowid wypatroszysz z tunera...). A karta TV w
    takim ujęciu niczym od odbiornika TV się nie rózni.
    Idź sobie na http://www.krrit.gov.pl/ tam gdzieś znajdziesz ustawę z
    odpowiednimi zapisami.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

    TAk TAk lecz moj komputer nie ma karty TV a telewizje ogladam uzywajac do
    tego czystego polaczenia tylko i wylacznie internetowego, Media Player lub
    Real Player, zapraszam na strone; www.mediapoland.com . Mozesz sobie
    ogladac np, Teleekspres bedac w Nepalu,,,,. Sa magnetowidy VHS , ja taki
    mam ktore niem maja tunera TV a maja mozliwosc nagrywania,,,, co prawda
    reporterski i drogi.
    Z jakiej wiec racji musialbym placic abonament TV? Czy oplata za stale
    lacze internetowe to za malo dla tych darmozjadow na gorze?

    ToM

  • 2. Data: 2002-01-18 19:34:28
    Temat: Re: Moze raz jeszcze abonament za RTV
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "TOM" <t...@h...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > Z jakiej wiec racji musialbym placic abonament TV? Czy oplata za stale
    > lacze internetowe to za malo dla tych darmozjadow na gorze?

    Sorry, nie zauważyłem, _że_napisałeś_, że oglądasz programy tylko via Internet -
    zapamiętałem tylko, że na komputerze i utożsamiłem to z kartą TV.
    A co do magnetowidu: masz bez tynera? Jesli tak, to możesz spać spokojnie.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-01-22 11:30:37
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > sygnału TV - chyba że i magnetowid wypatroszysz z tunera...). A karta TV w
    > takim ujęciu niczym od odbiornika TV się nie rózni.

    No to walne juz z takiej beczki ze hoho .. no mam plytke powiedzmy na
    czaszce metalowa i tak dalej .. nei wazne jaka .. no i jakos jest tak ze
    odbieram dzieki niej fale radiowe i slucham sobie muzyki jak w odpowiedmin
    miejscu stane nie wazne gdzie ... czy kolo nadajnika czy gdzie .. to co mam
    placic abonament bo w glowie mam odbiornik ktory natychmiastowo pozwala mi
    sluchac radia ???

    AJA

  • 4. Data: 2002-01-28 17:35:32
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > placic abonament bo w glowie mam odbiornik ktory natychmiastowo pozwala mi

    No to rzeczywiście doje... waliłeś. Tą płytkę na czaszce zamontowano Ci dokładnie
    w tym celu, żebyś - dzięki połączeniu jej z odpowiednimi komórkami nerwowymi w mózgu
    - mógł za jej pomocą odbierać programy telewizyjne bez pośrednictwa jakiegoś tam
    tunera...

    Może lepiej, żby Ci wstawili płytkę od myślenia, a nie odm oglądania telewizji?

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl