  • 11. Data: 2013-07-26 13:44:47
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne WTF
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Waz <w...@o...pl> writes:

    > brat wszystko notował, cena jednostki w 2007 to 12.57zł cena obecna to
    > 14.12zł, bank twierdzi że wszystko OK
    >
    > wg ceny jednostkowej na dzisiaj powinienem dostać ponad 3300zł

    Ile "bank"[1] odprowadził podatku od zystów kapitałowych?
    KJ

    [1] - bo domyślam się, że raczej TFI

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 12. Data: 2013-07-26 14:01:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-26 13:40, Waz pisze:

    > czyli jak pisałem złodziejstwo w biały dzień

    Na tym polegają podatki :)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-07-26 20:37:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Waz" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > brat wszystko notował, cena jednostki w 2007 to 12.57zł cena obecna to
    > 14.12zł, bank twierdzi że wszystko OK
    >
    > wg ceny jednostkowej na dzisiaj powinienem dostać ponad 3300zł
    >
    > nie znam się na tym dlatego pytam

    Sprawdź, czy owe 3.000 zł, to kwota którą wpłacił, czy kwota, za które
    zakupił jednostki. Bo zdaje się, że tam jeszcze jest prowizja. W tym
    wypadku prowizja byłaby większa od zysku po prostu.

  • 14. Data: 2013-07-26 20:58:20
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    > Mój śp. brat w 2007 kupił za 3000zł ileś tam jednostek funduszu
    > lokacyjnego FIO pionieer
    > http://www.fundusze24.pl/profil/fundusz_abf_pioneer-
    fio-subfundusz-pioneer-lokacyjny/

    > dzisiaj jako jego jedyny spadkobierca bank wypłaca mi kwotę 2732zł
    >
    > niech ktoś mądry wytłumaczy mi kur***a jak to możliwe

    Racja. Jeśli bank jest spadkobiercą to nie powinien wypłacać tobie.