eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFotografowanie budynkow i miejsc panstwowych (przejsciaGraniczne,PortyLotnicze,...) › Fotografowanie budynkow i miejsc panstwowych (przejsciaGraniczne,PortyLotnicze,...)
  • Data: 2003-11-07 20:51:12
    Temat: Fotografowanie budynkow i miejsc panstwowych (przejsciaGraniczne,PortyLotnicze,...)
    Od: "tomgrzes" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie: Czy mam prawo fotografować w miejscach uznane za publiczne np.
    takie jak w temacie, oraz czy mam prawo zrobic zdjecie przy ambasadzie USA.
    Albo inaczej czy moge sfotografowac Ambasade USA i opublikowac ją na stronie
    WWW, to samo dotyczy sie przejscia grznicznego. Jesli NIE i jesli to
    mozliwe to prosze o podanie ustawy o zakazie robienia zdjec w takich
    miejscach.
    Z góry dziekuje
    tomgrzes